معدن

معاون معدنی گروه صنعتی ایران و اروپا در گفت‌وگو با معدن نیوز مطرح کرد

۳ پروژه جدید معدنی متالورژی در انتظار گشایش ال سی

۳ پروژه جدید معدنی متالورژی در انتظار گشایش ال سی
پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده رسمی شرکت اتوتک در ایران گفت: ۳ پروژه معدنی متالورژی با همکاری شرکت اتوتک در ایران کلید می‌خورد که جزو نخستین پروژه‌های این حوزه، با شرکت‌های اروپایی پس از اجرای برجام است که به معنی واقعی اجرایی می‌شود.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده رسمی شرکت اتوتک در ایران گفت: 3 پروژه معدنی متالورژی با همکاری شرکت اتوتک در ایران کلید می‌خورد که جزو نخستین پروژه‌های این حوزه، با شرکت‌های اروپایی پس از اجرای برجام است که به معنی واقعی اجرایی می‌شود.
هومان خواجه نصیری با بیان این که در برخی از این پروژه‌ها زیرساخت‌های مورد نیاز آنها فراهم شده و تا یک ماه دیگر با گشایش ال سی عملیاتی می‌شوند، افزود: با وجود جو مثبتی که درخصوص همکاری شرکت‌های اروپایی با ایران ایجاد شده هنوز مبادلات بانکی مشکلات اصلی زمان تحریم‌ها را دارد.
وی تصریح کرد: شرکت اتوتک در  پروژه احداث کارخانه اسید سولفوریک مس خاتون آباد، کارخانه اسید سولفوریک مس سرچشمه و توسعه کارخانه ذوب خاتون آباد با شرکت ملی صنایع مس به عنوان تامین‌کننده فناوری و تجهیزات کلیدی همکاری خواهد کرد.
او با تاکید بر اینکه اجرای پروژه‌های این چنینی نزدیک به 2.5 تا 3 سال طول خواهد کشید، افزود: در دو پروژه تولید اسید سولفوریک شرکت رامپکو و در طرح توسعه ذوب خاتون آباد شرکت کانی مس پیمانکار اصلی هستند.
خواجه نصیری با بیان اینکه این 3 پروژه جزو نخستین پروژه‌های در شرف اجرا حوزه معدنی متالورژی کشور با همکاری کشورهای اروپایی است، تصریح کرد: زیرساخت‌های لازم برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها فراهم شده و تا یک ماه دیگر ال سی آنها توسط بانک‌های تجارت و ملت گشایش خواهد یافت و هر 3 قرارداد به صورت رسمی اجرایی خواهد شد، آنهم در شرایطی که انبوه تفاهم نامه‌ها در حوزه صنایع معدنی متالورژی کشور خاک می‌خورد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد