معدن

عضو کمیته بانوان معدنکار ایران در گفت‌وگو با معدن نیوز مطرح کرد:

غرفه کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران در نمایشگاه اکسپو

غرفه کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران در نمایشگاه اکسپو
پایگاه خبری معدن نیوز - عضو کمیته بانوان معدنکار ایران گفت: غرفه کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران طی چهار روز نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی اکسپو ۲۰۱۶ (مانند هر سال ) بسیار فعال بود و توانست فعالیت‌های گوناگونی را در این نمایشگاه عرضه کند.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز - عضو کمیته بانوان معدنکار ایران گفت: غرفه کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران طی چهار روز نمایشگاه بین‌المللی معدن صنایع معدنی اکسپو 2016 (مانند هر سال ) بسیار فعال بود و توانست فعالیت‌های گوناگونی را در این نمایشگاه عرضه کند.
بهار روانبد در گفت‌وگو با پایگاه خبری معدن نیوز بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه کارگاه هایی با همفکری و زحمات هیات رییسه کمیته بانوان و همکاری نظام مهندسی استان تهران برگزار شد تا این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان مثمر ثمر باشد و در کنار کارگاه‌ها، تجربیات خوبی به دست ‌آید که بتوانیم با به کاری گیری آنها در کشورمان کاستی‌های موجود را برطرف کنیم.
وی تاکید کرد: کمیته بانوان معدنکار خانه معدن ایران در تلاش هستند گامی بزرگ در جهت ارتقای دانش فنی با اساتید به نام و با تجربه بردارنند و بتوانند نتایج خوبی را از این گونه نمایشگاه‌ها بر جای گذارند.
 روانبد تصریح کرد: امید داریم همکاران این حوزه کارگاه‌ها را با زمینه‌های کاری و تخصصی خود مطابقت داده و از این فرصت استفاده کنند چرا که هر چه مطالعات و تجربیات در این مسیر بیشار باشد به همان اندازه نتایج بهتری به‌دست خواهد آمد زیرا ایران نیازمند چنین تجربیات گران بهایی است تا بتواند معادن خود را بیش از پیش شکوفا کرده و مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد برداشته شود.
عضو کمیته بانوان معدنکار ایران خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که برای تمام کارگاه هایی که در این نمایشگاه تشکیل داده می‌شوند گواهینامه برای افراد شرکت‌کننده با مهر دو سازمان ارائه می‌شود بنابراین امیدواریم امسال پر ثمرتر از هر سال بتوانیم نتیجه خوبی از برگزاری کارگاه‌ها مانند سال‌های گذشته بگیریم و با دستانی پر از تجربه و آگاهی به ایران عزیز باز گردیم.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد