سنگ و فلز گرانبها

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد:

ذخیره قطعی ۵ تن طلا در منطقه «هیرد» نهبندان

ذخیره قطعی ۵ تن طلا در منطقه «هیرد» نهبندان
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: ۵ تن ذخیره قطعی طلا در منطقه هیرد شهرستان نهبندان وجود دارد که با سرمایه گذاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران شناسایی شد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: 5 تن ذخیره قطعی طلا در منطقه هیرد شهرستان نهبندان وجود دارد که با سرمایه گذاری شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران شناسایی شد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، وجیه اله جعفری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش صنعت، معدن و تجارت استان جنوبی با بیان این مطلب با بیان اینکه تکمیل اکتشافات در برنامه است و تا پایان سال آزمایش فرآوری نیز عملیاتی خواهد شد، افزود: در 3 محدوده منطقه هیرد 10.5 تن ذخیره احتمالی طلا نیز پیش بینی می شود.
رضا اردونی، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه معدن طلای هیرد نهبندان با اشاره به اینکه نهبندان یکی از قطب‌های معادن استان است، اظهارکرد: این معدن ذخیره بیش از 5 میلیون تن طلا با عیار 92 صدم گرم در تن را دارد. سرمایه‌گذاری این پروژه 20میلیارد تومانی بوده که توسط شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اجرایی می‌شود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد