اخبار استان ها

طی 8 ماه نخست امسال در بخش‌‌های صنعتی و معدنی انجام شد

تحقق سرمایه گذاری ۵۱۳ میلیارد ریالی در جنوب کرمان

تحقق سرمایه گذاری ۵۱۳ میلیارد ریالی در جنوب کرمان
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از به بهره‌برداری رسیدن۵۱۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری در قالب ۳۵ واحد صنعتی و معدنی خبر داد.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از به بهره‌برداری رسیدن513 میلیارد ریال سرمایه گذاری در قالب 35 واحد صنعتی و معدنی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری معدن نیوز، محمود اسکندری نسب گفت: در پی روند سریع رشد در بخش های صنعت و معدن منطقه، در 8 ماه امسال شاهد بهره برداری از 513 میلیارد ریال سرمایه گذاری بودیم.
وی افزود: این مبلغ سرمایه گذاری در قالب 18 واحد صنعتی، 4 واحد صنایع معدنی و 13 معدن انجام شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان اضافه کرد: طرح های صنعتی بهره برداری شده شامل کارخانه‌های فرآوری آجیل، تولید انواع ترشیجات و شوری‌جات، رب گوجه فرنگی، دستمال کاغذی، تیر برق بتنی، فیلتر هوا خودرو، آب مقطر و آب رادیاتور و ... است.
وی اضافه کرد: در حوزه معدن نیز 13 معدن مس، سنگ چینی، آهک، کرومیت، مس، آهن و طلا با ذخیره قطعی بالغ بر دو میلیارد و 279 هزار تن مورد بهره برداری قرار گرفته است. همچنین 2 کارخانه فرآوری مواد معدنی سنگبری و کنسانتره آهن با ظرفیت 340هزار تن افتتاح شد که این طرح ها برای 407 نفر به صورت مستقیم در جنوب کرمان اشتغال ایجاد کرده‌اند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تأکید کرد: با تلاش بی وقفه پرسنل سازمان، روند رشد صنعتی در منطقه با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت و سرمایه گذاری های آغاز شده که در این 8 ماه بالغ بر 3 هزار و 394میلیارد ریال بوده، در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد