فولاد و آهن

رکورد ماهانه تولید فولاد خام فولاد در خراسان شکست

رکورد ماهانه تولید فولاد خام فولاد در خراسان شکست
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر عامل شرکت فولاد خراسان گفت: رکورد جدید تولید فولاد خام در دی ماه سال ۱۳۹۵ با بیش از هزار و ۱۲ تن نسبت به تولید چهار سال قبل به میزان ۶۳ هزار و ۷۸۴ تن رسید.
  بزرگنمايي:

پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر عامل شرکت فولاد خراسان گفت: رکورد جدید تولید فولاد خام در دی ماه سال 1395 با بیش از هزار و 12 تن نسبت به تولید چهار سال قبل به میزان 63 هزار و 784 تن رسید.
سید حسین احمدی ثبت این رکورد را از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل دانست و افزود: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور با بهره گیری حداکثری از دانش، تجربه و مهارت های مدیریتی و فنی کسب شده طی 15 سال اخیر و با رعایت مسائل ایمنی بتوانیم ظرفیت اسمی کارخانه فولادسازی شماره 2 (720 هزار تن در سال) را با به حداقل رساندن دوره یادگیری شاهد باشیم.
وی ادامه داد: تامین مواد اولیه مناسب ،انگیزه و بکارگیری دانش فنی افزایش بهره وری، مراقبت از خطوط تولید و تعمیرات بموقع تجهیزات تاثیر بسزایی در دستیابی به این رکورد داشت.
مجتمع فولاد خراسان با راه اندازی دومین واحد فولادسازی خود به زودی ضمن افزایش دو برابری توان تولید فولاد خام قادرخواهد بود جایگاه خود را به عنوان سومین قطب تولید فولاد کشور حفظ کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد