بانک و بیمه

ابوالفضل نجارزاده در مجمع عمومی سالیانه شرکت لیزینگ صنعت ومعدن: این شرکت در صدد ورود به حوزه های جدید فعالیت است

ابوالفضل نجارزاده در مجمع عمومی سالیانه شرکت لیزینگ صنعت ومعدن: این شرکت در صدد ورود به حوزه های جدید فعالیت است
پایگاه خبری معدن نیوز - ابوالفضل نجارزاده نماینده بانک صنعت ومعدن در مجمع شرکت لیزینگ صنعت ومعدن گفت : بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ، این شرکت در صدد ورود به حوزه های جدید فعالیت از جمله کمک به تامین مالی بخش حمل ونقل عمومی است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز وی در مجمع عمومی سالیانه شرکت لیزینگ صنعت ومعدن که در تاریخ ٨ اسفند ماه سال جاری با حضور اکثریت سهامداران،اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، حسابرس قانونی و نماینده سازمان بورس اوراق بهادار برگزارشد از اظهارنظر مطلوب‌ حسابرس مستقل و بازرس قانونی از عملکرد مالی این شرکت و تقسیم ٩٠ درصدی سود قابل تقسیم، به میزان ٤٨٠ میلیارد ریال میان سهامداران خبرداد.
نجارزاده در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت یاد شده با توسعه راه های نوین تامین مالی در جهت افزایش کارآفرینی و اشتغال ودستیابی به رشد پایدار ، موفق عمل کرده است به برنامه شرکت برای افزایش سرمایه در راستای ارتقاء توان مالی اشاره کرد .
وی در پایان به بیان عملکرد موثر شرکت در مواردی نظیر پیگیری وصول مطالبات، افزایش شاخص بهره وری کارکنان و بالاتر بودن شاخص های عملکردی نسبت به سایر شرکتهای لیزینگ کشور پرداخت.
گفتنی است موضوع فعالیت شرکت لیزینگ صنعت و معدن انجام عملیات لیزینگ شامل خرید کالاهای مجاز مورد درخواست مشتریان از فروشندگان و تولیدکنندگان داخلی و خارجی و واگذاری آن از طریق اجاره یا فروش اقساطی طبق شرایط مقرر است.
این شرکت از جمله اولین و معدود شرکت های واسپاری فعال در زمینه وسایل نقلیه سنگین، معدنی ، راهسازی ترابری کالای بین شهری و بین المللی است.





   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد