ورزش بنگاه ها

بودجه امسال باشگاه سپاهان بیش از ۳۰ میلیارد تومان است

بودجه امسال باشگاه سپاهان بیش از ۳۰ میلیارد تومان است
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل باشگاه فولاد سپاهان اصفهان گفت: بودجه امسال این باشگاه در مجموع بیش از ۳۰ میلیارد تومان است که شامل ۲۸ میلیارد تومان از محل شرکت فولاد مبارکه و سه تا چهار میلیارد تومان از طریق اسپانسر مالی است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مسعود تابش افزود: اعداد و ارقام عجیبی که در فضای مجازی مبنی بر43 میلیارد تومان به عنوان بودجه تیم فوتبال سپاهان مطرح می شود، صحت ندارد و کل بودجه باشگاه در رشته های مختلف 28 میلیارد تومان به علاوه سه تا چهار میلیارد تومان از طریق اسپانسر مالی است.

وی ادامه داد: حدود 80 درصد از هزینه مالی باشگاه سپاهان برای تیم بزرگسالان فوتبال و 20 درصد در سایر رشته ها هزینه می شود.

به گفته وی، باشگاه فولاد سپاهان متشکل از 68 تیم در رشته های مختلف از جمله ووشو، دوچرخه سواری و هندبال است.

تابش با بیان اینکه تیم های مختلف سپاهان توانسته اند 70 ملی پوش را به تیم های ملی معرفی کنند، تصریح کرد: این باشگاه 2 هزار و 919 ورزشکار، مربی، پزشک و اعضای تیم دارد.

به گفته وی تیم فوتبال بانوان سپاهان نیز از جمله بهترین تیم های لیگ برتر فوتبال بانوان به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: مدیر عامل فولاد مبارکه سپاهان تاکید کرده که یکی از قدرتمند ترین تیم های فوتبال را تشکیل دهد و نسبت به سایر رشته ها نیز رسیدگی لازم انجام شود.

تابش همچنین گفت: امسال کانون هواداران سپاهان ساماندهی می شود تا بتوانیم شاهد حضور هواداران بیشتر با امکانات رفاهی بهتر و ببشتر باشیم.

وی درباره ورزشگاه نقش جهان نیز توضیح داد: عملیات تکمیلی طبقه دوم این ورزشگاه تا چند ماه آینده به پایان می رسد و ظرفیت به بیش از 70 هزار نفر افزایش می یابد.

به گفته او، تپه خاکی همجوار با این ورزشگاه نیز در روزهای آینده تبدیل به پارکینگ می شود تا تماشاچیان بتوانند با سهولت بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی با بیان اینکه قصد داریم گواهی نامه های لازم را از ای اف سی (کنفدراسیون فوتبال آسیا) برای ورزشگاه نقش جهان کسب کنیم ، ادامه داد: بلیط فروشی بازی های سپاهان نیز با انجام تمهیدات لازم به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

در این نشست، امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان معارفه شد.

همچنین سیامک قلیچ خانی به عنوان مدیر رسانه ای تیم فوتبال سپاهان معرفی و از حسام فتاحی و کیومرث فرهناک که بدلیل بیماری نتوانستند در سال های قبل سپاهان را همراهی کنند تجلیل شد.

امیر قلعه نویی قبلا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برای دو فصل انتخاب شده بود.

سپاهان فصل گذشته با کسب رتبه چهاردهم جدول رده بندی، بدترین نتیجه را در طول رقابت های لیگ برتر بدست آورد و حتی پیش از دیدارهای آخر نیز در آستانه سقوط به دسته یک قرار گرفت.

این تیم دو فصل پیاپی، در سال های 89 و 90 با امیر قلعه نویی قهرمان لیگ برتر باشگاه های کشور شده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد