فولاد و آهن

مدیرعامل فولاد هرمزگان؛

سال ۹۷ نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان خواهد بود

سال ۹۷ نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت فولاد هرمزگان در خرداد ماه توانست سه رکورد در واحدهای فولادسازی، احیا مستقیم و‌ ریخته گری برجای گذارد و سه ماهه اول سال ۹۷ را با امید به تحقق ظرفیت اسمی این شرکت در پایان سال ۹۷ به پایان برساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در واحد احیا مستقیم رکورد تولید آهن اسفنجی در مدول A به میزان ٨٠ هزار و 829 تن و در مجموع دو مدول 158 هزار و 241 تن به ثبت رسید.
این در حالیست که رکورد قبلی در این مدول 76 هزار و 251 تن و در مجموع دو مدول 151 هزار و 638 تن و در اردیبهشت 96 بوده است.
مهمترین رکورد این شرکت در خرداد ماه، رکورد تولید ماهیانه محصول اصلی و نهایی تختال است که با همت متخصصین و تلاشگران خود توانستندعدد 135699 تن در ماه را به ثبت برسانند
رکورد قبلی تولید این محصول در سومین شرکت بزرگ فولاد سازی ایران مربوط‌ به فروردین 97 و به میزان 135150 تن بوده است .
در پی کسب این موفقیت ها مدیر عامل این شرکت با صدور پیامی این اتفاق خجسته را تبریک و ابراز امیدواری کرد سال 97 نقطه عطفی در شرکت فولاد هرمزگان باشد.

فرزاد ارزانی در پیام تبریک خود به کارکنان این شرکت به منظور تحقق این هدف نوشت:
کسب رکوردهای جدید در واحدهای احیا مستقیم، فولاد سازی و ریخته گری نتیجه مجاهدت های کلیه همکاران میباشد. با نظم و اراده ای که در کار و وظایف، ایجاد کرده اید سطح توانایی های شرکت ارتقا و هر ماه ظرفیت اسمی واحدها را محقق مینمایید و این نشان از باور و اعتقاد و میل به بهبود مستمر و هر چه بهتر شدن و در نتیجه الگو شدن دارد.
این موفقیت را به کلیه کارکنان و همچنین شرکتهای پیمانکاری تبریک عرض نموده و اطمینان دارم این روند را در ماههای اتی ادامه خواهید داد و سال ٩٧ را به نقطه عطف فولاد هرمزگان تبدیل خواهید نمود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد