اخبار استان ها

بازدید رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار

بازدید رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار
پایگاه خبری معدن نیوز -رئیس هیات عامل ایدرو در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از پیشرفت پروژه های منطقه بازدید و تسریع کارها را درخواست کرد .
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز منصور معظمی در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با توجه به نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال، تسریع در کار و جذب سرمایه گذاران مولد برای افزایش تولید و افزایش اشتغال را خواستار شد .

معظمی افزود: توسعه مناطق آزاد و ویژه یکی از سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است و این مناطق نقش اساسی در تولید و اشتغال دارند.

رئیس هیات عامل ایدرو از پیشرفت پروژه های احداث معابر اصلی و آب رسانی و بدق رسانی و احداث ساختمان اداری بازدید کرد و دستور مساعد برای تامین منابع مالی مورد نیاز منطقه را داد.

دکتر معظمی همچنین  بر افزایش حجم فعالیت های اجرایی و جذب سرمایه گذار در کوتاه مدت تاکید کرد. واقع شدن منطقه  ویژه اقتصادی گرمسار در مرکز کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب، از طریق بزرگراه تهران – مشهد و آزاد راه گرمسار – قم و عبور خط راه آهن سراسری از داخل منطقه ،  امکان تأمین انرژی از طریق خط لوله گاز و نزدیکی به پایتخت و امکان تأمین نیروی انسانی مناسب از جمله مزیت های  این منطقه  است که  مورد توجه سرمایه گذاران می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد