بانک و بیمه

با حضور رئیس جمهور کشورمان و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح شد

با حضور رئیس جمهور کشورمان و با تسهیلات بانک صنعت و معدن شرکت کاشی پردیس آباده افتتاح شد
پایگاه خبری معدن نیوز -در مراسمی با حضور رئیس جمهوری کشورمان طرح کاشی آباده با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح شد و با عرضه محصولات خود ، به ظرفیت تولید این کالا در کشورمان افزود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز شرکت کاشی آباده با دریافت ٩ میلیون و ٣٠٠ هزار یورو تسهیلات ارزی ، معادل ٣٢٥ میلیارد ریال ، به عنوان سرمایه ثابت و ٤٠ میلیارد ریال سرمایه در گردش به بهره برداری رسید و برای ١٥٠ نفر شغل ایجاد کرد.
در این سفر همچنین عملیات اجرائی شرکت ذوب آهن پاسارگاد با ظرفیت ٢.٥ میلیون تن کنسانتره و ٢.٧ میلیون تن گندله و ١.٨ میلیون تن آهن اسفنجی با تسهیلاتی معادل ٢٨٠ میلیون دلار و اشتغال زایی یکهزار نفر با دستور رئیس جمهور آغاز شد.
با راه اندازی این طرح ، ١٠ درصد به ظرفیت فولاد سازی کشور اضافه خواهد شد و این مجموعه با بهره گیری از معادن مگنتیت و هماتیت و با تولید فولادهای آلیاژی جهت کاربرد در در صنایع مختلف می تواند سهم بسزایی در افزایش تولید ملی داشته باشد ، این در حالی است که تاکنون بیش از ٥٠ درصد از ظرفیت فولاد کشور توسط بانک صنعت و معدن تامین مالی شده است.
گفتنی است صنایع کوچک و متوسط استان فارس حدود یکهزار و ٢٠٠ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد