صنایع معدنی

مشارکت فعال ایدرو و شرکت های تابعه در بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز ایران

مشارکت فعال ایدرو و شرکت های تابعه در بزرگترین نمایشگاه نفت و گاز ایران
پایگاه خبری معدن نیوز -ایدرو و شرکت های تابعه آن با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران، توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در این حوزه به نمایش در می آورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز قرار است بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران از 16 الی 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام داخلی و خارجی برگزار گردد.

این نمایشگاه بعنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران و نمادی از تعالی صنعت نفت کشور در این حوزه محسوب می شود و شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی با حضور در این نمایشگاه، ضمن عرضه فعالیت‌ها و محصولات خود، نوآوری‌ها و دستاوردهای آتی خود را در معرض بازدید مراجعان قرار می دهند.

ایدرو و شماری از شرکت‌های تابعه آن از جمله شرک مدیریت طرح‌های صنعتی ایرانIPMI، شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو)، شرکت لوله‌گستر اسفراین و مجتمع صنعتی اسفراین با حضور در این نمایشگاه توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را به نمایش در‌می‌آورند.

با توجه به رویکرد ایدرو، این سازمان بطور فعالانه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی وارد عمل شده و از سوی وزارت نفت بعنوان یکی از شرکت‌های معتبر و صاحب صلاحیت در حوزه اکتشاف و بهره‌برداری از میادین نفت و گاز شناخته شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد