صنعت

رئیس خانه صنعت ایران :

تسهیلات معوق واحدهای صنعتی و تولیدی فریز شوند

تسهیلات معوق واحدهای صنعتی و تولیدی فریز شوند
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس و اعضای هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و درباره راه‌کارهای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی گفت‌وگو کردند.
  بزرگنمايي:

 رئیس و اعضای هیئت‌مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و درباره راه‌کارهای بهبود وضعیت واحدهای تولیدی گفت‌وگو کردند.


به گزارش معدن نیوز رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار اعضای هیئت‌مدیره این تشکل با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با قوه مقننه در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: خانه صنعت، معدن و تجارت ایران یک مجموعه مردم‌نهاد مستقل و تنها تشکل تخصصی بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن کشور است که هزاران انجمن و فعال صنعتی و معدنی دارد.

سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با تأکید بر ایجاد کلینیک‌های عارضه‌یابی صنعت و معدن با محوریت این تشکل‌های اقتصادی  گفت: تشکل‌های اقتصادی مشاوران امین قوای سه‌گانه هستند و مشارکت خانه‌های صنعت، معدن و تجارت و دیگر تشکل‌ها در بررسی مستمر وضعیت تولید و صنعت و تدوین راهکارهای مناسب  برای حل مشکلات موجود ضروری به نظر می‌رسد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت تولید و اشتغال گفت: از دیدگاه ما در حال حاضر تنها راه بهبود، توقف دریافت سود تسهیلات معوق واحدهای صنعتی و تولیدی است و این تسهیلات بایستی فریز شوند.

لزوم تأمین مالی واحدهای صنعتی، اجرای کامل قانون بهبود فضای کسب‌وکار، تعامل مناسب سازمان‌های امور مالیاتی، بخشودگی بدهی بانکی و پرداخت سهم تولید از یارانه‌ها از دیگر مواردی بود که سهل ‌آبادی به آنها اشاره کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد