صنایع معدنی

استراتژی ایدرو به عنوان شریک استراتژیک، توسعه و شتاب بخشی به صنعت کشور است

استراتژی ایدرو به عنوان شریک استراتژیک، توسعه و شتاب بخشی به صنعت کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو گفت : دلیل همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری (AMBIRAN۲۰۱۷) توسعه و شتاب دهی به صنعت کشور است.
  بزرگنمايي:

معاون توسعه سرمایه گذاریهای صنعتی در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری (AMBIRAN2017):

معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو گفت : دلیل همکاری سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری (AMBIRAN2017) توسعه و شتاب دهی به صنعت کشور است.

به گزارش معدن نیوز فرداد دلیری معاون توسعه سرمایه گذاری های صنعتی ایدرو در نشست خبری دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری (AMBIRAN2017) گفت: سازمان گسترش 50 سال پیش در سال 1346 با هدف توسعه و شتابدهی به صنعت کشور تأسیس شده و هدف اصلی آن توسعه و ساخت ماشین آلات و تجهیزات در کشور است و ایدرو با ایجاد شرکتهای بزرگ مثل ماشین سازی تبریز، ماشین سازی اراک و بعداً با شرکت های متعدد دیگر در عرصه ساخت ماشین ابزار، تجهیزات صنعتی بزرگ دیگر که نیازمند تکنولوژی بودند، پا به عرصه گذاشته و امروز هم استراتژی اصلی ما خدمت به صنعت کشور است.

معاون  توسعه سرمایه گذاریهای صنعتی افزود: صنعت تولید کالاهای سرمایه ای مثل ماشین ابزار یک صنعت بسیار پایه ای است و بحث خودکفایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال و صادرات همه از طریق این نوع صنعت که ایجادکننده صنایع دیگر در کشور هستند، می گذرد.

وی با اشاره به اینکه  امروزه کشور ما آماده سرمایه گذاری های عظیم است، اظهار داشت: سالانه 50 میلیارد دلار برای  توسعه و نوسازی صنایع کشور، باید سرمایه گذاری شود.

فرداد دلیری با بیان اینکه بحث توسعه و نوسازی صنایع کشور بازار چند ده میلیارد یورویی را به دنبال دارد، افزود: سالهاست ماشین آلات موجود نوسازی نشده و در نتیجه تولیدات و کیفیت  آنها  قاعدتاً با توجه به پیشرفت های دنیا، منطبق نیست و در نتیجه لازم است همکاری بین المللی با کشورهای مختلف از جمله آلمان توسعه پیدا کند.

 معاون  توسعه سرمایه گذاریهای صنعتی ایدرو افزود: براساس قوانین باید همکاری های بین المللی با مشارکت های داخلی صورت بگیرد و نمایشگاه AMB IRAN 2017 این امکان را برای همکاری ساخت داخل و مشارکت فراهم می کند و سازمان گسترش هم آمادگی دارد و علاقه مند است با شرکت های آلمانی و سایر شرکت های خارجی در زمینه ساخت داخل، تشکیل جوینت ونچر ها و مشارکت ها ، همکاری کند.

دکتر دلیری در پایان افزود : ما پس از برجام در ایدرو تعداد زیادی مشارکت با شرکت های اروپایی عمدتاً در زمینه ساخت تجهیزات نیروگاهی، در زمینه ماشین های ابزار، در زمینه تجهیزات و کامپونت ها در صنعت خودرو بویژه گیربکس اتوماتیک، تجهیزات نفت و گاز مثل شیرهای کنترلی انجام دادیم  و از این رو  اگر شرکت های حاضر در این نمایشگاه  علاقمند باشند، حتی با همکاری بخش خصوصی در ایران و با طرف های خارجی مشارکت و سرمایه گذاری انجام می شود.

دومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و صنایع فلزکاری (AMBIRAN 2017) از دوم تا پنجم خرداد ماه 1396 در محموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

 براساس تفاهم نامه  امضاء شده بین سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان، قرار است ایدرو در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه با این شرکت آلمانی در ایران همکاری کند.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد