ورزش بنگاه ها

تیم فوتسال بانوان صنعت مس؛ یک قدم تا قهرمانی

تیم فوتسال بانوان صنعت مس؛ یک قدم تا قهرمانی
پایگاه خبری معدن نیوز- تیم مس رفسنجان در هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور، درحالی‌که حضور خود را در لیگ برتر قطعی کرده بود، یک هفته پیش از پایان مسابقات قدم بزرگی برای کسب قهرمانی برداشت.
  بزرگنمايي:

تیم مس رفسنجان در هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور، درحالی‌که حضور خود را در لیگ برتر قطعی کرده بود، یک هفته پیش از پایان مسابقات قدم بزرگی برای کسب قهرمانی برداشت.
 به گزارش معدن نیوز هفته ششم و ماقبل آخر رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در مرحله پایانی، صبح دیروز (پنجشنبه 28 اردیبهشت) از ساعت 11 آغاز شد که در حساس‌ترین این دیدارها دو تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان و پیروزی کامیاران کردستان در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند.
براساس این گزارش، در این دیدار حساس، شاگردان خانم رضایی موفق شدند حریف خود را با 10 گل شکست دهند تا یک هفته مانده به پایان این دیدارها گام مهمی برای قهرمانی خود بردارند.
در این دیدار، مس رفسنجان تیم بدون شکست این رقابت‌ها توانست نخستین شکست را به تیم کامیاران تحمیل کند و ضمن حفظ قاطعانه جایگاه خود در صدر جدول، بیش از پیش به قهرمانی در این دوره نزدیک شود.

بانوان مس رفسنجان با این برد 18 امتیازی شده و جایگاه خود را در صدر جدول با 3 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم –پیروزی کامیاران کردستان- حفظ کرده‌اند. گل‌های مس رفسنجان را در این دیدار سحر زمانی (6گل)، زهرا پیله‌ور قلی‌زاده و فاطمه سهرابی هرکدام دو گل به ثمر رساندند.
گفتنی است؛ مس رفسنجان در آخرین دیدار این رقابت‌ها پنج‌شنبه چهار خردادماه از ساعت 11 میزبان نفت امیدیه خواهد بود تا آخر این هفته، جشن قهرمانی بگیرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد