ورزش بنگاه ها

برگزاری مراسم معارفه امیر قلعه نوعی بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

برگزاری مراسم معارفه امیر قلعه نوعی بعنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- عصر ۲۷ خردادماه سال جاری درسالن شکیل خانه وزنه برداری اصفهان، مراسم معارفه امیر قلعه نوعی سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با حضورمهندس صادقی مدیرعامل شرکتبرگزار شد.
  بزرگنمايي:

عصر 27 خردادماه سال جاری درسالن شکیل خانه وزنه برداری اصفهان، مراسم معارفه  امیر قلعه نوعی  سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با حضورمهندس صادقی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن، جمعی ازمدیران و معاونین این کارخانه، مدیران استانی از جمله سردارقاسمی رئیس سازمان ورزش شهرداری اصفهان و جهانشاهی دبیرهیات فوتبال استان، مهندس شهنازی رئیس هیات مدیره، سعید آذری مدیرعامل و احمدرضا فقیهی معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار گردید.

به گزارش معدن نیوز دراین مراسم که تعدادی ازبازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیزحضور داشته و همچنین با حضور اصحاب رسانه و قلم، ورزشی نویسان، خبرنگاران و عکاسان برگزار گردید، در ابتدا  سعید آذری  مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان ضمن خیرمقدم به امیرقلعه نوعی و همراهان ایشان و کلیه حاضران دراین مراسم معارفه، پیرامون شرایط فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن و برنامه های فصل جدید این تیم صحبت کرد و آینده پیش رو را بسیار روشن و مثبت دانست. سعید آذری همچنین ازمهندس صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن و اعضاء هیات مدیره باشگاه که همواره پشتیبان و حامی ورزش ذوب آهن بوده و هستند و از تلاش بی وقفه کارگران شرکت سهامی ذوب آهن تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه نیز مهندس  شاهرخ شهنازی  دبیرکل کمیته ملی المپیک کشور و رئیس هیات مدیره باشگاه ذوب آهن در ارتباط با روند انتخاب امیر قلعه نوعی به سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن صحبت کرد ودرقسمتی ازگفته های خود ضمن ابرازاین مساله که باشگاه ذوب آهن یکی ازپرافتخارترین باشگاههای تاریخ ورزش ایران از گذشته تاکنون بوده و در ورزش های متعددی و درطی سالها بدنه تیم های ملی را تامین کرده است، اززحمات سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه وهمچنین پرسنل باتجربه و حرفه ای باشگاه ذوب آهن به نیکی یاد کرد. وی در ادامه از حضور بسیار مثمرثمر مهندس صادقی مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن در رشد و اعتلای ورزش ذوب آهن به نیکی یاد کرد.

پس از صحبت های مهندس شهنازی، مهندس  احمد صادقی  مدیرعامل شرکت سهامی ذوب آهن به پشت تریبون رفت و با ذکر یا علی، گفته های خود را آغاز نمود. مهندس صادقی با اشاره به مظلوم واقع شدن همیشگی ورزش ذوب آهن در عرصه کشوری و ملی، به این مساله اشاره نمود که باشگاه ذوب آهن از ابتدای تاسیس خود برای ورزش کشورخدمات شایان توجهی را انجام داده است؛ از جمله تاسیس مدارس پایه در رشته های والیبال، بسکتبال و فوتبال که ملی پوشان بسیاری را به تیم های ملی تحویل داده است مهندس صادقی خطاب به امیرقلعه نوعی ضمن ابرازعلاقه و خوشحالی ازپیوستن ایشان به تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن گفت: برای مجموعه ذوب آهن، اخلاق مداری و توجه به اصول مکتب حضرت علی(ع) بسیارحائزاهمیت و کلیدی است و دردرجه اول از شما که یک مربی نمونه اخلاق مدار و پایبند به اصول اسلامی و ایرانی هستید تقاضا داریم که به رشد این مبانی اسلامی و انسانی در ذوب آهن کمک نمائید، اما درعین حال قهرمانی هم از شما می خواهیم و و با همت و تلاش مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره و پشتیبانی مجموعه ذوب آهن از شما، امیدواریم به این مهم نیز دست یابیم و با توجه به برخی مشکلات مالی موجود، از هرگونه کمکی به باشگاه دریغ نخواهیم کرد و هرگز پشت باشگاه را خالی نخواهیم گذاشت.

در بخش انتهایی مراسم معارفه امیر قلعه نوعی سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن که به همت و تلاش و برنامه ریزی مدیریت و پرسنل روابط عمومی باشگاه ذوب آهن به بهترین شکل برگزار گردید، امیر قلعه نوعی در صحبت کوتاهی ضمن تقدیر از کل مجموعه اعلام نمود که برای اثرگذاری آمده است و خطاب به بازیکنان که در تالار مراسم حضور داشتند اظهار کرد که بایستی ریاضت بکشند تا موفق شوند به افتخار دست یابند و سخت کار کردن را اولین اصل کاری خود در فصل جدید دانست. وی همچنین ضمن ابرازاین مساله که انضباط و مسائل اخلاقی درنزد وی حائزاهمیتی دوچندان است، گفت: من از باخت بدم می آید و باید به سختی تلاش کنیم تا به آن چه لایق و شایسته باشگاه ذوب آهن است دست یابیم.

درپایان این مراسم، شال نمادین و پیراهن تیم فوتبال باشگاه ذوب آهن توسط مهندس صادقی، مهندس شهنازی و سعید آذری به امیر قلعه نوعی اهداء گردید و با توجه به زمان کمی که تا شروع اولین تمرین تیم فوتبال ذوب آهن در چمن مجموعه ورزشی ملت باشگاه ذوب آهن باقی مانده بود، اصحاب رسانه های مکتوب و غیر مکتوب و بخش های مختلف خبری صدا و سیما مصاحبه هایی را با وی انجام دادند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد