آلومینیوم و مس

تا پایان سال 99؛

رنکینگ تولید کاتد شرکت ملی مس ۱۰ پله صعود خواهد کرد

رنکینگ تولید کاتد شرکت ملی مس ۱۰ پله صعود خواهد کرد
پایگاه خبری معدن نیوز- جلسه پیش مجمع عمومی عادی شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور مدیرعامل شرکت مس، اعضای هیأت مدیره، مدیران ارشد شرکت مس و جمعی از نمایندگان سهامداران عمده برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که خانواده صنعتی مس یکی از پاک‌ترین خانواده‌های صنعتی کشور است گفت: در سال 96 با تلاش‌های مدیرعامل پیشین شرکت مس، شرکت شاهد دستاوردهای زیادی ازجمله تحقق برنامه فروش بیش از هشت هزار میلیارد تومانی و تحقق برنامه‌های تولیدی بود.

وی با بیان این‌که در سال جاری با هجمه‌های استکباری و تحریم‌های سخت و شدید آمریکا روبه‌رو شدیم گفت: مطمئن هستیم با همت همه همکاران از این تهدید عبور خواهیم کرد و برنامه‌های فروش و تولید شرکت مس را محقق خواهیم کرد.

وی افزود: برای عبور از این وضعیت برنامه‌های جامعی برای فروش، تولید و همچنین اصلاح ساختار شرکت برای چابک شدن داریم تا انشالله بتوانیم مثل تجربه‌های پس از انقلاب پیروز از این معرکه بیرون بیاییم.

مدیرعامل شرکت مس گفت: هم‌اکنون و تا پایان خرداد 97، 3300 میلیارد تومان از برنامه 9500 میلیارد تومانی را محقق کردیم. امیدواریم تا پایان سال 97 بیشتر از برنامه، فروش داشته باشیم.

بنی‌اسدی‌راد گفت: همچنین در سال‌ جاری طرح‌های توسعه‌ای شرکت مس باقدرت دنبال خواهد شد و در نیمه دوم امسال کارخانه اسید سولفوریک سرچشمه و خاتون‌آباد افتتاح خواهد شد و با افتتاح آن‌ها ما به یک صنعت سبز تبدیل خواهیم شد.

وی تصریح کرد: بنابراین در سال جاری پیگیری اجرای برنامه‌های تولیدی و توسعه‌ای، راه‌اندازی معادن جدید و فعال کردن معادن کوچک جزو اولویت‌های اصلی ماست.

مدیرعامل شرکت مس در پایان گفت: تمام تلاش شرکت مس این است که تا پایان سال 99 رنکینگ تولید کاتد شرکت مس را از 22 جهانی به 12 برسانیم.

گفتنی است جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مس روز یکشنبه هفدهم تیرماه سال جاری در سالن سازمان حج و زیارت تهران برگزار خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد