آلومینیوم و مس

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد:

عزم ملی مس برای بومی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز شرکت

عزم ملی مس برای بومی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز شرکت
پایگاه خبری معدن نیوز- علی محمدی در حاشیه جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با بیان این که ۱۰۰ درصد پروژه ها و ساخت کارخانجات را با توان داخل می سازیم گفت: در سالیان گذشته سعی ما بر این بوده قطعات و لوازم مورد نیاز شرکت را بومی سازی کنیم و خوشبختانه بخش عمده ای از این کار انجام شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس با اشاره اینکه در حال حاضر بسیاری از قطعات مورد نیاز در داخل ساخته می شود و ما در نظر داریم به این کار سرعت بیشتری بدهیم، افزود: ما تمام تلاش خود را جهت استفاده از توان داخلی برای ساخت تجهیزات سنگین بکار خواهیم برد که امیدوارم بخش خصوصی بستر این کار را در داخل کشور فراهم کند.

محمدی اظهار داشت : برای تکمیل و اجرای برخی از پروژه های شرکت مس در بخش های مختلف از جمله پروژه تغلیظ ، معدن ، اسید و … از قطعات داخلی و توان نیروهای داخلی استفاده کرده ایم و هنوز جای کار دارد.

وی ادامه داد: در این راستا نمایشگاههایی در سطح استان و کشور ایجاده شده و مذاکراتی با سازندگان بومی و داخلی صورت گرفته است و انشاالله در آینده نزدیک بسیاری از مایحتاج اصلی کارخانجات را با توان داخلی می سازیم.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین با قدردانی از کلیه کارکنان شرکت وضعیت تولید در شرکت مس را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: پتانسیل بیشتری نیز در بدنه مس وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با رفع مسائل و مشکلاتی که واحدهای تولیدی شرکت دارند را برطرف کرده و تولید را افزایش دهیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد