سرب و روی

تحویل ۲۵۷ هزار تن خاک انگوران به خریداران تا پایان خرداد ماه/ بهره برداری از معدن زیرزمینی انگوران با پیش بینی تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن ماده معدنی در سال ۹۸

تحویل ۲۵۷ هزار تن خاک انگوران به خریداران تا پایان خرداد ماه/ بهره برداری از معدن زیرزمینی انگوران با پیش بینی تولید سالانه ۱۲۰ هزار تن ماده معدنی در سال ۹۸
پایگاه خبری معدن نیوز- بخش زیرزمینی معدن انگوران تا پایان سال ۹۸ به بهره برداری کامل خواهد رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مسعود غضنفری؛ سرپرست مجتمع سرب و روی انگوران با بیان این مطلب گفت: معدن زیرزمینی انگوران در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و با پیش بینی تولید سالانه 120 هزار تن ماده معدنی سولفوره و با اشتغال به کار حدود 300 نفر در سال 98 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

سرپرست مجتمع سرب و روی انگوران با اشاره به برنامه تولید این مجتمع گفت: طبق برنامه می بایست 135 هزار تن ماده معدنی در بخش های مختلف معدن روباز استخراج می شد که مجموع استخراج ماده معدنی از مرز 370 هزار تن گذشت.

وی در ادامه افزود: بخشی از افزایش تولید ناشی از افزایش ظرفیت ناوگان ماشین آلات معدنی پیمانکار و قسمت عمده آن مربوط به استخراج مواد معدنی کم عیار در بخش نظارت بر اجرای عملیات معدنی است.

غضنفری خاطر نشان کرد: در بخش فروش و ارسال ماده معدنی تا پایان خرداد 97 بیش از 257 هزار تن ماده معدنی به شرکت های خریدار خاک طبق سهمیه بندی ارسال شده است.

وی در پایان افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان خردادماه همزمان با تجهیز بخش زیرزمینی حدود 15 هزار تن ماده معدنی استخراج و حدود 10 هزار تن آن نیز فروخته شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد