فولاد و آهن

انجام موفقیت آمیزممیزی انتقال برای استانداردهایISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ به ویرایش سال ۲۰۱۵ و صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱در ذوب آهن اصفهان

انجام موفقیت آمیزممیزی انتقال برای استانداردهایISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ به ویرایش سال ۲۰۱۵ و صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱در ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز- ممیزی خارجی انتقال به ویرایش سال ۲۰۱۵ برای استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ و همچنین ممیزی صدور مجدد گواهیناهه ISO ۱۴۰۰۱ توسط تیم سرممیزان موسسه خارجی SGS به مدت ۳ روز از ۲۴ الی ۲۶تیرماه سال جاری در ذوب آهن انجام گرفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مرتضی شیرین پرور مدیر کیفیت شرکت با اعلام این خبر گفت ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی مذکور با انتخاب25مدیریت مرتبط از قسمت های مختلف شرکت در مدت 3 روز انجام و بعد از بررسی های به عمل آمده توسط تیم 4 نفره سرممیزان شرکت SGS،سرانجام انتقال سیستمهای مدیریتی کیفیت(ISO 9001)و محیط زیست ( ISO 14001 )به ویرایش سال 2015 و صدور مجدد گواهیناهه ISO 14001در ذوب آهن اصفهان باموفقیت انجام شد.

جلسه افتتاحیه این ممیزی در حضور معاونین و مدیران مرتبط و جلسه اختتامیه در حضور مدیر عامل و معاونین و مدیران شرکت درسالن جلسات دفتر مدیر عامل برگزار شد.

استکی سرممیز شرکت SGS در مراسم اختتامیه با تشکر از مدیر عامل؛ مدیران و کارکنان شرکت در روزهای ممیزی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود در قسمت های مختلف ذوب آهن و یافته های گروه 4 نفری ممیزان را تشریح کرد و گفت: با توجه به وسعت ذوب آهن و تنوع فعالیت ها این ممیزی به صورت فشرده و با دقت بالا انجام شد و با توجه به عدم مشاهده عدم انطباق قابل ملاحظه، تمدید اعتبار وانتقال به ویرایش سال 2015 برای سیستم مدیریت کیفیت وانتقال به ویرایش سال 2015 و صدور مجددبرای سیستم مدیریت محیط زیست تایید گردید. درجلسه اختتامیه ممیزان از اقدامات صورت گرفته در سیستمهای مدیریتی ابراز رضایت نموده و بر ادامه اجرای اقدامات و اطمینان از اثربخشی آنها تاکید کردند.

منصور یزدی زاده مدیر عامل شرکت در جلسه اختتامیه این ممیزی و بعد از اعلام نتایج ممیزی با تشکر از ممیزان شرکت SGS و همت و تلاش تمامی مدیران و کارکنان شرکت گفت: شرایط ذوب آهن اصفهان به دلیل فرایندهای آن خاص است. بررسی ها و نتایج اعلام شده در این ممیزی نیز برای ما ارزش بالایی داشته و ما همواره استانداردها ومدل های مدیریتی رابه عنوان یک کمک ویک الزام اساسی حس کرده ودر صدد تحقق الزامات آنها هستیم.

مرتضی شیرین پرور مدیر کیفیت شرکت درجلسه اختتامیه یادآورشد تمامی عملیات اجرایی صورت گرفته با تکیه بر توان کارشناسان داخلی و توسط کارشناسان مدیریت کیفیت با همکاری سایر مدیریت های مرتبط بدون استفاده از خدمات مشاور انجام شده است.وی همکاری و همیاری کلیه مدیریت ها در سطح شرکت خصوصا در ارتباط با مباحث مدیریت ریسک را نیاز اساسی شرکت دانست و افزود ممیزی خارجی صدور مجدد گواهینامه ISO 9001:2015 در مهر ماه صورت خواهد گرفت.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد