فولاد و آهن

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در بازدید از ذوب آهن اصفهان:

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط اول مبارزه در جنگ اقتصادی هستند

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در خط اول مبارزه در جنگ اقتصادی هستند
پایگاه خبری معدن نیوز- محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت و ابراهیم مسکین مدیر عامل این بانک در استان اصفهان و هیات همراه سه شنبه ۲۶ تیرماه با منصور یزدی زاده مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در محل ساختمان فروش این شرکت دیدار و گفتگو نمودند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در این دیدار منصور یزدی زاده ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کارخانه ذوب آهن اصفهان واهداف و برنامه های اقتصادی ، اجتماعی آن بر مناسبات و همکاری های مشترک ذوب آهن و بانک قرض الحسنه رسالت تاکید نمود و خواهان تداوم و گسترش این همکاری ها و مناسبات مشترک جهت رفاه کارکنان شرکت شد.

محمد حسین حسین زاده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت نیز در این دیدار ، آمادگی این بانک را برای همکاری بیشتر با ذوب آهن اصفهان و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ای به کارکنان این شرکت اعلام نمود.

مسئولین بانک قرض الحسنه رسالت بعد از دیدار و تبادل نظر با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان وارد مجموعه کارخانه ذوب آهن شده و از آخرین دستاوردها و خط تولید این شرکت بازدید کردند.

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید ، به خبرنگار هفته نامه آتشکار گفت: پیشرفت های اقتصادی کشورها با چند شاخص و از جمله شاخص تولید فولاد سنجیده می شود و خوشبختانه شرایط گذشته و موجود ذوب آهن در تولید مقاطع فولادی نشان دهنده اهمیت نقش تولیدات این شرکت در افزایش روند مثبت شاخص های اقتصادی کشور و استان است.

وی افزود: ذوب آهن اصفهان را همواره خط اول جبهه صنعت می دانستم و با حضور در این شرکت و دیدن خط تولید و آشنا شدن با محصولات آن به خط مقدم بودن آن بیشتر واقف شدم . اکنون که در شرایط فشار و تحریم های اقتصادی دشمن قرار گرفته ایم اهمیت این مجتمع صنعتی برای ما بیشتر روشن می شود و بر ما لازم است که قدر سنگرداران این خط مقدم که همان صنعتگران هستند را بیشتر بدانیم و ارج نهیم.

وی در ادامه به مذاکرات خود با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و یادآور شد: در گفتگو و توافق با مدیر عامل ذوب آهن اصفهان ، بانک قرض الحسنه رسالت با همکاری این شرکت در قالب بانک داری اسلامی و همیاری اجتماعی در جهت بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات و نیازهای کارکنان ذوب آهن تسهیلات ویژه ای به صورت قرض الحسنه به آنان پرداخت می نماید.

حسین زاده در مورد جایگاه بانک قرض الحسنه رسالت گفت: این بانک اولین و تنهاترین بانک خصوصی قرض الحسنه ایران و بانک اجتماعی بدون شعبه است که نه سودی می دهد و نه سودی می گیرد و از سال 76 به صورت قرض الحسنه و از سال 91 به صورت بانک در خدمت مردم ایران است.

وی افزود: کارکنان ذوب آهن اصفهان بدون نیاز به خروج از این شرکت و مراجعه به شعبه ای خاص به طور خودکار عضو این بانک شده و امضای آن ها ذیل برگه های عضویت برای تداوم و گسترش بیشتر تعاملات بانکی آن ها لازم است. در آغاز کار نیز توسط رابطان تعیین شده در قسمت های مختلف ذوب آهن ، این ارتباط و تعامل با عنوان کانون قرض الحسنه ذوب آهن برقرار وکارت های حساب تحویل می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد