معدن

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران:

با حضور شریعتمداری صدای تولید شنیده خواهد شد/ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از محمد شریعتمداری حمایت می کند

با حضور شریعتمداری صدای تولید شنیده خواهد شد/ خانه صنعت، معدن و تجارت ایران از محمد شریعتمداری حمایت می کند
پایگاه خبری معدن نیوز- رییس خانه صنعت، معدن و تجارت با اعلام حمایت از محمد شریعتمداری به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با حضور شریعتمداری صدای تولید شنیده خواهد شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز سید عبدالوهاب سهل آبادی با اشاره به تجربیات محمد شریعتمداری در دورانی که مسئولیت وزارت بازرگانی را بر عهده داشت، گفت: امروز صنعت نیازمند بازرگانی است چرا که کشوری که برای 30 درصد صنعت خود نمی تواند بازار ایجاد کند، نیاز به یک مدل توسعه صادرات و بازرگانی و تبلیغات برای فروش محصولات خود در خارج از کشور دارد که مطمئنا با استفاده از تجربیات ارزشمندی که شریعتمداری در وزارت بازرگانی داشتند، به این مهم خواهیم رسید.
وی با اشاره به تولید حدود چهار هزار قلم کالای مصرفی روزانه مردم دنیا در کشور، عنوان کرد: با همت خانه صنعت، معدن و تجارت توانستیم در دل کشوری مانند آمریکا کالای ایرانی را به فروش برسانیم.
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر لزوم توجه وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت به بازرگانی و صادرات، گفت: با توسعه صادرات در حوزه صنعت رونق ایجاد می شود و قدرت خرید دهک‌های جامعه و به دنبال آن تولید افزایش می یابد.
سهل آبادی کاهش عوامل محیطی مشکل ساز برای حوزه صنعت را ضروری دانست و افزود:  صنعت توان پرداخت بهره نزدیک به 40 درصدی را ندارد که وزیر جدید در این زمینه باید اقدامات اساسی انجام دهد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد