معدن

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن گهر زمین به مناسبت روز خبرنگار
پایگاه خبری معدن نیوز- علی اکبر پوریانی، مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین در یادداشتی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و زحمتکشان این حوزه تبریک گفت. متن این یادداشت در ذیل درج شده است:
  بزرگنمايي:

(ن والقلم و ما یسطرون)
سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد(قلم_1)

همراهان و زحمتکشان عرصه رسانه و خبر،

17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی که به نام «روز خبرنگار » نامگذاری شده است را محضر یکایک تلاشگران عرصه اندیشه و قلم و اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
در این روز فرخنده و مبارک، گرامی میداریم یاد و خاطره بزرگ انسانهای شریف و جان برکفی را که در راه اعتلای اهداف مقدس و آرمانهای سترگ اهالی محترم رسانه و اطلاع رسانی این سرزمین با جان و دل فداکاری نموده و تا مرز شهادت تاخته اند.

یقینا دستیابی به قله‌های پیشرفت و سربلندی ایران عزیزمان در جهت تحقق آرمان‌ها و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، تلاش و مجاهدت های دلسوزانه شما عزیزان عرصه رسانه و خبر میسر نمی شود.
لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خالصانه خود را محضر تمامی عزیزان زحمتکشی که به نحوی در اطلاع رسانی و نشر اخبار شرکت سنگ اهن گهرزمین نقش بسزایی داشتند را اعلام دارم. امید است در ظل عنایات و توجهات آن قادر متعال و همچنین تلاش و ایثار بیش از پیش خود در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی رهسپار راه عشق، آزادی و حق گویی باشید. نهایت سپاس و امتنان اینجانب را بواسطه لطف پر مهرتان پذیرا باشید...

علی اکبر پوریانی
مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهرزمین
17 مرداد 1397


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد