ورزش بنگاه ها

تیم مس سونگون ورزقان راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود

تیم مس سونگون ورزقان راهی لیگ قهرمانان آسیا می‌شود
پایگاه خبری معدن نیوز- تیم فوتسال مس سونگون ورزقان که پس از دو مقام سومی و یک نایب‌قهرمانی، سال گذشته به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رسید، دیشب پس از کسب عنوان بهترین تیم لیگ برتر فوتسال ایران، امشب برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی اندونزی می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در سال‌های اخیر افتخارات بی‌شماری آفریده است. آخرینش هم برمی‌گردد به همین دیروز و مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر ایران در فصل گذشته. لاله‌های نارنجی از این مراسم دست پر برگشتند و عناوین برترین باشگاه، بهترین سرمربی و برترین دروازه‌بان را از آن خود کردند.

در مراسم انتخاب برترین‌های لیگ برتر فوتسال ایران در فصل گذشته، تیم فوتسال مس ورزقان به‌دلیل قهرمانی در لیگ برتر و ارائه بازی‌های مهیج و فنی به‌عنوان برترین باشگاه انتخاب شد و «حمید بی‌غم»، سرمربی و «علیرضا صمیمی»، گُلر تیم به‌ترتیب به‌عنوان بهترین سرمربی و برترین دروازه‌بان لیگ برتر فصل گذشته فوتسال کشور معرفی شدند.

«محمدرضا کافی»، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان نیز در حاشیه این مراسم درباره کسب عناوین برتر ازسوی تیم فوتسال مس ورزقان به خبرنگار «تسنیم» گفت: این موضوع اتفاقی نبود. ما چندین سال است با برنامه‌ کار می‌کنیم و برای تیم‌مان چشم‌انداز داریم. تمام سال‌هایی که در فوتسال حضور داریم همواره روی سکو قرار گرفته‌ایم و برنامه‌ریزی و نگاه‌مان هم قهرمانی لیگ برتر بود که با درایت مجموعه و هیأت‌مدیره باشگاه توانستیم فصل گذشته به این مهم دست پیدا کنیم. خدا را شکر همه به تیم ما در رسیدن به این موفقیت کمک کردند، از کوچک‌ترین عضو باشگاه گرفته تا بزرگ‌ترین آن، مخصوصاً مردم خوب شهرستان ورزقان که بسیار ما را کمک کردند. الآن خیلی خوشحال هستیم که نام ورزقان با زلزله یادآور نمی‌شود و همه آن را با قهرمانی به یاد می‌آورند.

 وی در ادامه با بیان این‌که چهار بازیکن تیم اصلی این باشگاه بومی هستند،‌ گفت: علاوه بر این، تیم «ب» باشگاه به‌طور کامل بومی است و همه برنامه‌های باشگاه در شهرستان ورزقان انجام می‌شود. به امید خدا در آینده خبرهای خوبی از این باشگاه خواهید شنید.

 کافی در پایان در خصوص اعزام تیمش به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا و شانس قهرمانی مس سونگون در این مسابقات یادآور شد: ما برای این مسابقات هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و دو تن از بهترین بازیکنان جهان، حسین طیبی و اصغر حسن‌زاده را جذب کرده‌ایم. همه مجموعه باشگاه دوست دارند دوباره قهرمانی را پس از سه سال وقفه به ایران برگردانند و امیدواریم نماینده شایسته‌ای برای کشور باشیم.

 برای برآورده کردن این آرزو، اعضای تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، امروز (چهارشنبه سوم مردادماه) ساعت 19 راهی می‌شوند تا ساعت 23 به سمت دوحه قطر پرواز کنند و بعد از آن با پرواز دیگری به سمت اندونزی، محل برگزاری رقابت‌های آسیایی بروند.

 دل‌های بسیاری امشب تیم فوتسال مس سونگون ورزقان را که کارنامه پرباری شامل یک قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران، یک نایب‌قهرمانی و دو مقام سومی و بازیکنان باتجربه و سرشناسی مثل حسین طیبی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، ابوالقاسم عروجی، سعید تقی‌زاده، علیرضا صمیمی و... دارد، بدرقه می‌کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد