آلومینیوم و مس

در جلسه تولید مجتمع مس سونگون مطرح شد؛

تولید در مجتمع مس سونگون فراتر از برنامه پیش می رود

تولید در مجتمع مس سونگون فراتر از برنامه پیش می رود
پایگاه خبری معدن نیوز- جلسه تولید مجتمع مس سونگون با هدف بررسی آمار تولیدی این مجتمع تا تاریخ ۲۲ مردادماه سال جاری و همچنین بررسی وضعیت طرح‌های توسعه با حضور محمدرضا بنی‌اسدی‌راد مدیرعامل شرکت مس و علی محمدی عضو هیأت‌مدیره شرکت مس، محمدباقر عالی معاون توسعه شرکت مس، رضا شریفی مدیر مجتمع مس سونگون و مدیران ارشد امورهای تولیدی مجتمع مس سونگون صبح امروز برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اهم موضوعات مطرح شده در این نشست چنین بود. بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه تولید مجتمع مس سونگون، این مجتمع از ابتدای سال 97 تاکنون درمجموع موفق به تولید 32 هزار 600 تن مس محتوی معدنی شده است که نسبت به برنامه رشد 7 درصدی داشته است.

بر اساس این گزارش، کل استخراج از معدن مس سونگون از ابتدای سال جاری تا 22 مردادماه 21 میلیون 356هزار تن بوده است که 9 درصد جلوتر از برنامه تولید مجتمع مس سونگون در سال 97 است. همچنین در این بازه زمانی 15 میلیون و 409 هزار تن اکسید و باطله استخراج شده است که 13 درصد نسبت به برنامه سال رشد داشته است.

علاوه بر این، تا 22 مردادماه سال جاری، پنج میلیون و 974 هزار تن سنگ سولفور تولید شده است که این میزان تولید حکایت از رشد 6 درصدی تولید مجتمع مس سونگون دارد.

بر پایه گزارش ارائه شده در جلسه تولید مجتمع مس سونگون، کنسانتره تولیدی تغلیظ یک و دو مجتمع مس سونگون از ابتدای سال 131 و 490 تن بوده است که نسبت به برنامه سال جاری رشد 6.5 درصدی داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد