فولاد و آهن

تامین نیاز داخل و پاسخ مناسب به بازار صادراتی دو برنامه فولاد مبارکه برای سال ۹۷

تامین نیاز داخل و پاسخ مناسب به بازار صادراتی دو برنامه فولاد مبارکه برای سال ۹۷
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه از برنامه های شرکت در حوزه تولید و صادرات در سال جاری خبر داد و گفت: تامین حداکثری نیاز داخل و گسترش صادرات جهت ارزآوری برای کشور ضروری است.
  بزرگنمايي:

امیرحسین نادری ضمن بیان این مطلب به معدن نیوز گفت: چشم انداز فولاد مبارکه در سال 97 با توجه به شرایط حاکم در بازار، مطلوب برای تولید داخل است و این فرصت طلایی برای فولاد مبارکه محسوب می شود تا بتواند از طریق پاسخگویی به همه صنایع و مشتریان داخلی علاوه بر توسعه بازار داخل، از سودآوری قابل قبولی برخوردار باشد.
معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه اظهار داشت: صنایعی نظیر تولید خودروهای داخلی که امکان توسعه و رشد دارند از فرصت های پیش روی فولاد مبارکه در سال 97 می باشد.
وی خاطرنشان کرد: تفاوت ارزش پول ملی با سایر ارزهای خارجی نیز از دیگر فرصت هایی است که پیش روی فولادسازان می باشد و فولاد مبارکه می تواند با صادرات مناسب و استفاده از حداکثر ظرفیت های تولید از آن بهره بگیرد.
نادری در پایان گفت: امیدواریم در سال جاری ضمن تامین نیاز داخل پاسخ مناسبی به بازارهای صادراتی داشته باشیم تا ارزآوری مناسبی برای کشور رقم بخورد.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد