گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل شرکت رستاک پادوریژن در گفت و گو با معدن نیوز؛

تهران بهمن ماه میزبان دومین همایش و نمایشگاه اکتشافات مواد معدنی است

تهران بهمن ماه میزبان دومین همایش و نمایشگاه اکتشافات مواد معدنی است
پایگاه خبری معدن نیوز- مجری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان از برگزاری دومین همایش و نمایشگاه اکتشافات معدنی با همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در هشتم تا دهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
  بزرگنمايي:

محمود بندرچی در گفت و گو با معدن نیوز افزود: دهمین نمایشگاه متالورژی، فولاد و ریخته گری اصفهان در فضایی به مساحت بیش از 8 هزار مترمربع و با حضور 150 کمپانی داخلی و خارجی برگزار شد. مهمانان این نمایشگاه مهدی کرباسیان، رئیس هیئت عامل ایمیدرو و معاون وزیر صمت، بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه، منصور یزدی زاده، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و سایر مقامات استانی برگزار شد.
مجری دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته اصفهان گفت: برنامه های جانبی مفصلی نیز در این نمایشگاه برگزار شد که از آن جمله می توان به گردهمایی صنایع ریخته گری ، متالورژی و فولاد را با حضور بیش از 500 نفر در روز دوم نمایشگاه برگزار کردیم. همچنین برنامه بازدید از فولاد مبارکه، تور بازدید از نمایشگاه و نشست تخصصی را در روز سوم نمایشگاه داشتیم.
پی ادامه داد: در روز پایانی هم برنامه بازدید از ذوب آهن را در برنامه داشتیم و علاوه بر آن، نشست و کارگاه های آموزشی توسط انجمن دایکست ایران در روزهای دوم و سوم برگزار شد که با استقبال خوبی همراه شد.
بندرچی با بیان اینکه شرکت رستاک پادویژن به صورت ویژه در معدن، صنایع سیمان و فولاد و متالورژی فعال است گفت: ازجمله رویدادهای مهمی که پیش رو داشته و در آینده و ذاین همکاری سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد، دومین دوره همایش و نمایشگاه بین المللی اکتشاف مواد معدنی می باشد که در ایران در نوع خود بی نظیر است و ضرورت برگزاری آن احساس می شود. شرکت ملی مس، ایمیدرو، تهیه و تولید مواد معدنی و سایر شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی در آن همکاری خواهند داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد