سنگ آهن و ذغال سنگ

پیشرفت فیزیکی گندله سازی سه چاهون بافق تا پایان سال به ۸۸ درصد می رسد

پیشرفت فیزیکی گندله سازی سه چاهون بافق تا پایان سال به ۸۸ درصد  می رسد
پایگاه خبری معدن نیوز- علی سرزعیم معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان بافق ضمن بازدید از طرح های توسعه شرکت سنگ آهن مرکزی، روند پیشرفت پروژه گندله سه چاهون را مورد بررسی قرار داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمد جواد عسکری، سرپرست شرکت سنگ آهن مرکزی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گزارشی از میزان پیشرفت روند پروژه گندله سه چاهون بیان کرد و گفت: گندله سه چاهون بافق به عنوان تنها پروژه بزرگ معدنی کشور است که امروز به پیشرفت بالای 58 درصد فیزیکی و 55 درصد رشد مالی رسیده است که در اکثر نقاط کشور چنین رشد و توسعه ای وجود ندارد و با یاری خدا تا پایان سال جاری به پیشرفت 88 تا 90 درصد خواهد رسید و در خرداد سال آینده وارد بحث تامین خوراک گندله خواهیم شد.

وی با اظهار خرسندی از تحقق پروژه گندله و حرکت در سه محور سنگن آهن در ایجاد سرمایه گذاری و جذب نیروی انسانی با تولید اشتغال زایی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: امروز در مجموعه ای هستیم که از دیدگاه بسیاری عملی شدن آن امری ضعیف و امکان ناپذیر بود اما ما توانستیم با تلاش، همیاری و همدلی همه مدیران و کارگران مجموعه سنگ آهن کار را در دست گرفته تا به بهره برداری برسانیم.

سپس مدیر پروژه گندله سه چاهون به تشریح اقدامات انجام گرفته در جهت توسعه این طرح پرداخت.

در ادامه، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن و مجموعه آن با اظهار رضایت و خرسندی از روند پیشرفت پروژه گندله سه چاهون گفت: تحقق این پروژه خدمت بسیار شایانی برای کشور است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، آنچه امروز در بافق مشاهده کردم نتیجه غیرت، حمایت و تلاش قابل تقدیر مدیران و کارکنان سنگ آهن مرکزی بود که قابل ستایش است.

سرزعیم افزود: ما شرکت سنگ آهن را به عنوان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می دانیم و برای اتمام پروژهای اصلی آن به ویژه گندله سه چاهون از هیچ گونه اقدام و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد