فولاد و آهن

همزمان با هفته دولت صورت می گیرد؛

افتتاح ۴ طرح معدنی در استان سمنان/ فولاد شاهرود به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن بیلت و سرمایه ۵۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شد

افتتاح ۴ طرح معدنی در استان سمنان/ فولاد شاهرود به ظرفیت ۳۰۰ هزار تن بیلت و سرمایه ۵۰ میلیارد تومان آماده بهره برداری شد
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: همزمان با هفته دولت ۶ پروژه صنعتی و معدنی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که از این طرح ها ۴ مورد معدنی می باشد.
  بزرگنمايي:

ه گزارش معدن نیوز، بهروز اسودی اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری انجام شده برای این پروژه‌ها 1250 میلیارد ریال است.
وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌های صنعتی و معدنی میزان اشتغال در این بخش افزایش می‌یابد گفت: با افتتاح و آغاز به کار این واحدهای صنعتی و معدنی برای 450 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این پروژه‌های صنعتی و معدنی در شهرستان‌های مختلف استان انجام شده است افزود: این 6 پروژه صنعتی و معدنی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار افتتاح می‌شود.
اسودی با بیان اینکه طرح تولید شرکت شیمیایی کلران در سمنان همزمان با هفته دولت افتتاح می‌شود گفت: ظرفیت تولید سالانه این شرکت شیمیایی 16 هزار و800 تن سود سوزآور و 15هزار تن کلرور کلسیم است.
وی به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده برای افتتاح این شرکت تولیدی گفت: 270 میلیارد ریال سرمایه گذاری برای این شرکت تولید مواد شیمیایی انجام شده که با افتتاح این واحد زمینه اشتغال برای 46 نفر فراهم می‌شود.
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افتتاح واحد تولیدی مهربان الیاف در شهرستان گرمسار را از دیگر پروژه‌های هفته دولت این سازمان عنوان کرد و گفت: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود 173 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است که با افتتاح آن زمینه اشتغال برای 50 نفر نیز فراهم می‌شود.
اسودی گفت: واحد تولیدی "مهربان الیاف" ظرفیت تولید 34هزار تن انواع گونی پلی پروپیلن را دارد.
وی با بیان اینکه در هفته دولت از 2 طرح معدنی شرکت معادن کیان کانیار و شرکت معدن مس دیان بهره‌برداری می‌شود گفت: علاوه بر این 2 طرح معدنی واحد تولیدی همیار موتور نیز در شهرستان‌های شاهرود و دامغان به بهر‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: با افتتاح این واحدهای معدنی در شهرستان‌های شاهرود و دامغان زمینه اشتغال 135 نفر فراهم می‌شود.
اسودی به دیگر پروژه‌های صنعتی و معدنی آماده افتتاح در استان سمنان اشاره کرد و گفت: کارخانه فولاد شاهرود با حجم سرمایه گذاری 500 میلیارد ریال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 300هزار تن بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی را دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد