صنایع معدنی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس :

ظرفیت اسمی اسکله تخلیه و بارگیری منطقه ویژه خلیج فارس از ۶ میلیون تن فراتر رفت

ظرفیت اسمی اسکله تخلیه و بارگیری منطقه ویژه خلیج فارس از ۶ میلیون تن فراتر رفت
خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: ظرفیت اسمی اسکله تخلیه و بارگیری مواد معدنی که توسط کارخانه سازنده ۶ میلیون تن تعیین گردیده است با همت کارکنان این منطقه با عبور از ظرفیت و دست یابی به عدد ۶ میلیون و ۸۵ هزار تن در سال به رکورد تازه ای در سال ۸۹ رسید.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: ظرفیت اسمی اسکله تخلیه و بارگیری مواد معدنی که توسط کارخانه سازنده 6 میلیون تن تعیین گردیده است با همت کارکنان این منطقه با عبور از ظرفیت و دست یابی به عدد 6 میلیون و 85 هزار تن در سال به رکورد تازه ای در سال 89 رسید.
به گزارش معدن نیوز ؛  "مسعود هندیان" گفت: به میزان 570 هزار و860 تن برای فولاد هرمزگان و 5 میلیون و 514 هزارتن در قالب صادرات به بازارهای جهانی صورت پذیرفته است که نسبت به سال 88 افزایش 2/3 درصدی از کل تولید و افزایش 2/1 درصدی از صادرات را نشان می دهد.
وی خاطر نشان کرد: از لحاظ درآمدزایی نیز رشد 34 درصدی نسبت به سال 88 را برای صاحبان کالا و رشد 31 درصدی  درآمد برای منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس نسبت با سال 88  در بر داشته است .
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس یاد آور شد: این مهم نشان از اجرای سیاستهای مدیریت ، بکارگیری قواعد ایمنی و افزایش ضریب بهره وری است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد