معدن

عرضه بلوکی سهام توسعه معادن و فلزات/ ۱.۲۶ درصد سهام "ومعادن" توسط صبانور روانه میز فروش می شود

عرضه بلوکی سهام توسعه معادن و فلزات/ ۱.۲۶ درصد سهام "ومعادن" توسط صبانور روانه میز فروش می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که با سرمایه ۳.۴ هزار میلیارد تومانی در بورس تهران حضور دارد با عرضه بلوکی سهام توسط سهامداران عمده (شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور) به فروش می رسد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، 1.26 درصد از سهام سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات توسط شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور روانه میز فروش می شود.

شرکت شرکت بورس تهران در اطلاعیه ای عرضه بلوکی سهام "ومعادن" خبر داد.

برهمین اساس، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات که با سرمایه 3.4 هزار میلیارد تومانی در بورس تهران حضور دارد با عرضه بلوکی سهام توسط سهامداران عمده (شرکت توسعه معدنی وصنعتی صبانور) به فروش می رسد.

عرضه بلوکی سهام که شامل بیش از 431 میلیون و 881 هزار سهم "ومعادن" است، چهارشنبه آینده 21 شهریور به قیمت هر سهم 290 تومان توسط کارگزاری حافظ انجام می شود

براساس این گزارش، 19 اردیبهشت سال گذشته نیز بانک رفاه به وکالت از صندوق کارکنان فولاد اقدام به عرضه 16.1 درصد از سهام "ومعادن" کرد که بعد از رقابت دو متقاضی ، توسط فولاد مبارکه به صورت نقد و به ارزش 702 میلیارد تومان خریداری شد تا مالکیت بزرگترین شرکت بورس از "ومعادن" 3.1 هزار میلیارد تومانی به بیش از 37 درصد و هم اکنون به بیش از 40 درصد برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد