اقتصاد و صنعت

عراقی ها به دنبال سرمایه گذاری در قزوین

عراقی ها به دنبال سرمایه گذاری در قزوین
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: کشور عراق در سال جاری در استان قزوین سرمایه‌گذاری می‌کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمیدرضا خانپور اظهار کرد: استان قزوین در زمینه رفع موانع تولید و پرداخت تسهیلات در بخش‌های سامانه کارا، اشتغال روستایی فراگیر در ردیف استان‌های برتر کشور قرار دارد به‌طوری که در ردیف‌های چهارم و پنجم این استان‌ها قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون زمینه انعقاد قرارداد با 60 سرمایه‌گذار جدید در شهرک‌های صنعتی استان قزوین فراهم شده که در این راستا 58 هکتار زمین در اختیار سرمایه‌گذارها قرار گرفته است.
خانپور تصریح کرد: همچنین مشوق‌های مختلفی برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شده است که می‌توان به تقسیط حق انشعاب آب، برق و گاز و همچنین معافیت‌های مالیاتی اشاره کرد.
وی ادامه داد: در میان سرمایه‌گذاران شهرک صنعتی می‌توان به شرکت خارجی از کشور عراق اشاره کرد که در زمینه تولید انواع چسب وارد استان قزوین شده است؛ همچنین سال گذشته سرمایه‌گذارانی از کشورهای آلمان، ترکیه، فرانسه و... وارد قزوین شده و و در حوزه تولید اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: این شرکت با مساعدت استاندار قزوین و معاون اقتصادی استاندار اقدامات فراوانی در جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی داشته است که می‌توان به برپایی نمایشگاه دائمی و فصلی برای معرفی ظرفیت‌های استان قزوین به سرمایه‌گذاران اشاره کرد.
خامپور تصریح کرد: همچنین استاندار قزوین یک روز در هفته را مختص بازدید از واحدهای صنعتی داشته و در این بازدیدها ضمن ارتباط چهره به چهره با تولیدکننده‌ها نسبت به رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی استان قزوین اقدام کرده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد