بانک و بیمه

بازدید مدیر وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از سه طرح صنعتی در شهرستان سبزوار

بازدید مدیر وصول مطالبات بانک صنعت و معدن از سه طرح صنعتی در شهرستان سبزوار
پایگاه خبری معدن نیوز- محمد حسن رهباریان مدیر وصول مطالبات بانک صنعت و معدن به اتفاق یوسفی سرپرست شعب این بانک در استان خراسان رضوی از طرح شرکت‌های تولید و تصفیه نمک خوراکی نمکال سبزوار، اسرار پویای شرق و داروسازی طاها در سبزوار بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی یانک صنعت و معدن، شرکت تولید و تصفیه نمک خوراکی نمکال در شهرک صنعتی سبزوار روزانه 120 تن نمک تصفیه شده با خلوص 99.5 درصد تولید و بسته بندی می‌کند ؛ این شرکت تاکنون حدود 6 میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات ریالی از بانک یاد شده دریافت و برای 65 نفر بصورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

شرکت اسرار پویای شرق در شهرک صنعتی سبزوار در زمینه تولید درب و پنجره دوجداره فعالیت می‌کند و در فاز دوم به تولید یراق آلات در و پنجره دوجداره می‌پردازد، شرکت یاد شده تاکنون بالغ بر 90 میلیارد ریال تسهیلات ریالی از این بانک دریافت و برای 65 نفر شغل مستقیم ایجاد کرده است.

شرکت داروسازی طاها نیز در شهرک صنعتی سبزوار در زمینه تولید ماده موثر دارویی (پروژسترون) فعالیت دارد و تاکنون 14 میلیارد تومان تسهیلات ریالی و حدود 769 هزار یورو تسهیلات ارزی از بانک صنعت و معدن دریافت کرده است. این شرکت قادر است سالانه 8 تن پروژسترون تولید و برای 31 نفر شغل مستقیم ایجاد کند.

شایان ذکر است در طرح توسعه این شرکت، تولید شیاف و سرم در دستور کار قرار دارد که طرح تولید شیاف 80 درصد پیشرفت داشته است و طی دو ماه آتی با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری خواهد رسید.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد