فولاد و آهن

رشد ۲۷ درصدی فروش ورق گرم فولاد مبارکه در نیمه اول سال ۹۷/ درآمد ۹۸ هزار میلیارد ریالی “فولاد”

رشد ۲۷ درصدی فروش ورق گرم فولاد مبارکه در نیمه اول سال ۹۷/ درآمد ۹۸ هزار میلیارد ریالی “فولاد”
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد مبارکه گزارش عملکرد نیمه اول سال خود را منتشر کرد که براساس گزارش مربوطه شرکت به دلیل افزایش حجم فروش، افزایش ۴۶ درصدی را در درآمدهای فروش به ثبت رساند. درآمد شرکت از ۶۶۹۳ میلیارد تومان به ۹۸۱۰ میلیارد تومان رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فولاد مبارکه در نیمه اول سال جاری تولید محصولات گرم را به 2 میلیون و 467 هزار تن رساند که از یک میلیون و 933 هزار تن سال گذشته 27 درصد بالاتر است. در مدت مذکور فروش محصولات گرم شرکت نیز رشد 27 درصدی داشته و به 2 میلیون و 319 هزار تن رسیده است.

فولاد مبارکه در 6 ماهه اول سال همچنین 713 هزار تن نورد سرد و 142 هزار تن ورق پوششدار تولید کرده است که در هر دو بخش کاهش تولید را به ثبت رسانده و این امر نشان می دهد به جهت تقاضا برای محصولات گرم این شرکت نیز تمرکز خود را بر روی تامین نیاز داخل و تولید محصولات گرم قرار داده است.

تولید نورد سرد فولاد مبارکه در 6 ماهه پارسال 750 هزار تن و محصولات پوششدار 149 هزار تن بود.

فروش این دو محصول هم شامل 698 هزار تن نورد سرد و 135 هزار تن ورق پوششدار بود درحالی که پارسال 742 هزار تن نورد سرد و 150 هزار تن ورق پوششدار توسط فولاد مبارکه فروخته شده است.

درآمد فروش این اقلام در نیمه اول سال 9810 میلیارد تومان بود که نسبت به 6693 میلیارد تومان سال گذشته، رشد 47 درصدی داشته است.

بررسی ها نشان می دهد، فولاد مبارکه رشد فروش فصل تابستان را نسبت به بهار داشت. همچنین بررسی ها حاکی از آن است که به جهت تصمیمات و دستورالعمل های اتشباه و متناقض وزارت صمت و سهمیه بندی و بعضا لغو معاملات در بورس، شرکت در شهریور ماه شاهد کاهش 8 درصدی فروش نسبت به ماه قبل بوده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد