ورزش بنگاه ها

دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال:

این قهرمانی حاصل تلاش همه مسئولان مس است

این قهرمانی حاصل تلاش همه مسئولان مس است
پایگاه خبری معدن نیوز- «کاظم سلیمانی» در حاشیه مراسم استقبال از تیم فوتسال باشگاه مس ورزقان گفت: این قهرمانی حاصل تلاش همه مسئولان مس است و آن را به مردم شریف ایران و آذربایجان تبریک می‌گوییم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: این قهرمانی را اولاً به ملت شریف آذربایجان و بعد به خود تیم فوتسال مس ورزقان تبریک می‌گویم. این قهرمانی حاصل زحمات بسیار زیادی است که در مجموعه مس کشیده شده است. در این مجموعه تاکنون هم از مربیان بسیار خوبی استفاده شده و هم مدیرعامل‌های خوبی بر سر کار آمده‌اند که توانسته‌اند تیم را در مسیر درست هدایت کنند و هم کادر فنی زحمات بسیاری را در این زمینه متحمل شده است.

وی افزود: یکی از دیگر اتفاقات حائز اهمیت در این زمینه نیز این است که ما در طول سال گذشته لیگ بسیار منظمی را برگزار کردیم. وقتی یک لیگ منظم برگزار شود، بازیکنان خوب فرصت این را پیدا خواهند کرد که در باشگاه‌های مختلف جذب شوند ازجمله خود باشگاه مس ورزقان. این باشگاه توانست در سال گذشته بازیکنان بسیار خوبی بگیرد مثل آقایان حسن‌زاده و طیبی. اگرچه این قهرمانی متعلق به تمام بازیکنان و حاصل فعالیت گروهی آن‌هاست.

سلیمانی در پایان گفت: این باعث افتخار است که ما توانستیم قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم که قهرمانی باشگاه‌ها هم توانست آن را تکمیل کند. این قهرمانی را به تمام مردم شریف ایران تبریک می‌گویم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد