اکتشاف و ماشین آلات

در مرحله سوم از آزادسازی پهنه های معدنی اتفاق افتاد؛

فارس، یزد و کرمان بیشترین درخواست ثبت محدوده/ثبت بیش از ۱۶ هزار درخواست در روز آزادسازی پهنه ها

فارس، یزد و کرمان بیشترین درخواست ثبت محدوده/ثبت بیش از ۱۶ هزار درخواست در روز آزادسازی پهنه ها
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیرکل امور اکتشاف معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ درخواست در روز آزادسازی نوبت سوم پهنه‌ها و محدوده‌های معدنی خبر داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اسداله کشاورز با بیان اینکه آزادسازی یادشده در تاریخ 8 مهرماه جاری و رأس ساعت 11 صبح انجام شد، افزود: بیشترین تعداد درخواست ثبت شده مربوط به استان‌های فارس با 4 هزار و 516، یزد با 2 هزار و 244 و کرمان یک هزار و 944 است.
وی با اعلام اینکه در این آزادسازی حدود 206 هزار کیلومترمربع از مساحت معدنی کشور آزاد شد، گفت: 170 هزار کیلومترمربع از این مساحت آزاد شده مربوط به 53 پهنه اکتشافی، 5 هزار کیلومترمربع مربوط به 3 طرح مطالعاتی استان‌ها و 31 هزار کیلومترمربع مربوط به 2 هزار و 775 محدوده اکتشافی بوده است.
کشاورز در ادامه با اشاره به اینکه از حدود 16 هزار و 500 درخواست ثبت شده، یک هزار و 132 درخواست در همان روز آزادسازی توسط متقاضیان انصراف داده شده است، تصریح کرد: همه درخواست‌های ثبت شده در روز آزادسازی به صورت برخط بررسی و تعیین تکلیف شده است.
مدیرکل دفتر امور اکتشاف وزارت صنعت، معدن و تجارت به ایجاد بستر اینترنتی مناسب برای ثبت درخواست کاربران سامانه کاداستر اشاره کرد و گفت: جهت سهولت ثبت درخواست توسط معدنکاران، پهنای باند مناسبی برای مراجعه حداکثری کاربران به سامانه کاداستر پیش‌بینی شده بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد