اخبار استان ها

استاندار مرکزی تاکید کرد؛

حمایت ویژه از کسب و کار حوزه معدن

حمایت ویژه از کسب و کار حوزه معدن
پایگاه خبری معدن نیوز- استاندار مرکزی گفت: اجازه آسیب به امنیت شغلی معادن و معدن‌کاران را نمی‌دهیم و بر اساس نظرات کارشناسی از حوزه کسب و کار در حوزه معدن حمایت ویژه می کنیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سید«علی آقازاده» در شورای هماهنگی معادن استان، با اشاره به موضوع یک درصد فروش معادن و فرآورده‌های معدنی، اظهار کرد: در برخی معادن راه دسترسی به معدن به طور کامل تخریب شده که در این رابطه مسئول معدن باید عوارض و موارد مربوط به خسارت جاده‌ای که با تردد ماشین‌آلات مربوط به معدن ایجاد می‌شود را بر عهده بگیرد در غیر این صورت برخورد قانونی با وی انجام می‌شود.

وی افزود: اجازه آسیب به امنیت شغلی معادن و معدن‌کاران را نمی‌دهیم و بر اساس نظرات کارشناسی از حوزه کسب و کار در حوزه معدن حمایت ویژه می‌کنیم.

استاندار مرکزی با اشاره به این‌که شناسایی معادنی که به محیط‌زیست این استان خسارت وارد می‌کنند امری ضروری است، گفت: شناسایی این معادن باید مورد توجه جدی قرار گیرد. در عین حال که در حمایت از امنیت شغلی معدن‌کاران کوتاهی نخواهیم کرد، اما سلامت مردم نیز برای ما اهمیت داشته و از آن نخواهیم گذشت.

آقازاده خاطرنشان کرد: برخی معادن خسارت‌های زیادی را به استان وارد می‌کنند و در عین حال هیچ سودی هم برای استان ندارند. در این رابطه باید دریافت وصولی از این معادن از شنبه 14 مهرماه مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی یادآور شد: چون برخی معادن سبب تخریب محیط زیست، طبیعت و جاده می‌شوند باید با فعالیت این قبیل معادن برخورد قاطع شود هم‌چنین تدابیر ویژه‌ای در این‌باره اتخاذ شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد