آلومینیوم و مس

پیش بینی یک کارشناس بازار آلومینیوم درخصوص قیمت ها؛

قیمت آلومینیوم با تداوم عرضه آلومینیوم در بورس کالا در مسیر آرامش قرار می گیرد

قیمت آلومینیوم با تداوم عرضه آلومینیوم در بورس کالا در مسیر آرامش قرار می گیرد
پایگاه خبری معدن نیوز- بررسی آمار معاملات بورس کالا نشان می‌دهد از هفته گذشته عرضه آلومینیوم در این بورس از سر گرفته شده است؛ به اعتقاد کارشناسان در صورت استمرار این عرضه‌ها، ظرف مدت کوتاهی بازار این محصول متعادل می‌شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رضا مناجاتى، مدیر کالایى کارگزارى صنعت و معدن با بررسی بازار اخیر آلومینیوم تصریح کرد: این محصول نیز باید مانند سایر محصولات از جمله فولاد، مس، پتروشیمی‌ها و فرآورده‌های نفتی به منظور تامین نیاز تولیدکنندگان، به طور مستمر در بورس کالا عرضه شود تا به این ترتیب شاهد تعادل قیمت‌ها و روند مناسب تولید در بخش پایین‌دستی این صنعت باشیم.
این کارشناس بازار سرمایه در ادامه گفت: در صورتى که عرضه آلومینیوم در بورس کالا ادامه پیدا کند به طور حتم قیمت ها به سمت تعادل پیش خواهند رفت همانطور که هم اکنون قیمت بسیاری از محصولات به دلیل عرضه‌های مناسب و کشف قیمت‌ها براساس عرضه و تقاضا در مسیر تعادل قرار گرفته است؛ همچنین با ادامه روند فعلی بدون شک قیمت‌ها تا یک ماه آینده در مسیر آرامش کامل قرار می‌گیرد.
مدیر کالایى کارگزارى صنعت و معدن اظهار داشت: عرضه محصولات و کشف قیمت‌های واقعی، برای تولیدکنندگان بالادستی و پایین دستی مزیت بزرگی است، زیرا نرخ‌ها براساس مولفه‌های واقعی اقتصاد کشف می‌شود و چرخ تولید نیز با سرعت مطلوبی به حرکت در می‌آید.

شایان ذکر است، چهارشنبه گذشته شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) 2500 تن شمش و همچنین امروز نیز آلومینیوم هرمز جنوب یک هزار تن شمش را در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا به فروش رساند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد