بانک و بیمه

بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی

بازدید مدیر عامل بانک صنعت و معدن از واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت مارال صنعت جاوید در زمینه تولید انواع تریلر فعالیت داشته و با ظرفیت سالانه ۱۵۰۰ دستگاه و با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرده و هم اکنون با تسهیلات ۱۲ میلیار تومانی این بانک برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغالزایی داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسین مهری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن که به استان آذربایجان غربی سفر کرده است، از شرکتهای تدبیرسازان سرآمد، مارال صنعت جاوید، اروم آدا و محورسازان چی چست این استان بازدید کرد.

به گزارش معدن نیوز، شرکت تدبیرسازان سرآمد که بزرگترین طرح نیروگاهی در منطقه شمال غرب است با 308 میلیون یورو تسهیلات بانک صنعت و معدن و با ظرفیت 500 مگاوات به بهره برداری رسیده و برای 60 نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

شرکت مارال صنعت جاوید در زمینه تولید انواع تریلر فعالیت داشته و با ظرفیت سالانه 1500 دستگاه و با سرمایه 300 میلیارد ریال آغاز به کار کرده و هم اکنون با تسهیلات 12 میلیار تومانی این بانک برای بیش از 250 نفر اشتغالزایی داشته است.

شرکت محورسازان چی چست نیزجهت تولید انواع تریلر با ظرفیت سالانه 1400 دستگاه و اکسل عقب تریلر با ظرفیت 15 هزار عدد و قطعات زیربندی کفی با ظرفیت 15 هزار عدد در سال 95 به بهره برداری رسیده و با راه اندازی این شرکت 200 نفر در این واحد مشغول به کار شده اند.

همچنین شرکت اروم آدا حدود 4 میلیارد تومان از این بانک تسهیلات دریافت کرده و هم اکنون 350 نفر در این واحد مشغول به کار هستند.

گفتنی است تاکنون بانک صنعت و معدن مبلغ 70 هزار میلیارد ریال به 450 طرح صنعتی در استان آذربایجان غربی تسهیلات پرداخت کرده که ضمن ایجاد اشتغال بر توسعه صنعتی استان تاًثیر چشمگیری داشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد