سنگ آهن و ذغال سنگ

رئیس انجمن سنگ آهن ایران تصریح کرد؛

عقب نشینی سرمایه گذاری بزرگ چینی از سرمایه گذاری های معدنی در ایران/ از عمان برای تسهیل و حمل کشتی های معدنی به چین بهره بگیریم

عقب نشینی سرمایه گذاری بزرگ چینی از سرمایه گذاری های معدنی در ایران/ از عمان برای تسهیل و حمل کشتی های معدنی به چین بهره بگیریم
پایگاه خبری معدن نیوز- رئیس انجمن سنگ آهن گفت: متاسفانه شرکت های بزرگ چینی برای همکاری های تجاری در حوزه معدن ‌و صنایع معدنی عقب نشینی کرده اند و جای خود را به شرکت های کوچک و‌ متوسط داده اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مهراد اکبریان رئیس انجمن سنگ آهن ایران گفت: انتظار می رود با راه اندازی دفتری در چین با هدف حفظ منافع تجار ایران، راهکارهای اساسی اتخاذ کند.
وی تصریح کرد: پیشنهاد انجمن سنگ آهن این است که از کشور عمان به عنوان هاب معدنی منطقه برای تسهیل و حمل کشتی های معدنی و فلزی به چین استفاده مطلوب صورت پذیرد.
رئیس انجمن سنگ آهن خاطر نشان کرد: متاسفانه شرکت های بزرگ چینی برای همکاری های تجاری در حوزه معدن ‌و صنایع معدنی عقب نشینی کرده اند و جای خود را به شرکت های کوچک و‌ متوسط داده اند. همچنین شرکت های بیمه ای چینی حمایت خود را از سرمایه گذاری های مشترک بنگاه های چینی در ایران به حداقل رسانده که باید برای این موضوع راهکار اساسی اتخاذ شود.
وی افزود: همچنین پیشنهاد انجمن سنگ آهن ایران این ست که از سیاست انجمن سنگ آهن در کاهش هزینه حمل کشتی ها الگوی سازی شود تا تجار مبالغ کمتری برای انتقال مواد معدنی و‌ فلزی به چین پرداخت کنند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد