فولاد و آهن

تعدیل مثبت سود سهام فولاد هرمزگان در سال جاری/ فولاد هرمزگان ۴۷۶ ریال سود برای هر سهم در نظر گرفت

تعدیل مثبت سود سهام فولاد هرمزگان در سال جاری/ فولاد هرمزگان ۴۷۶ ریال سود برای هر سهم در نظر گرفت
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد هرمزگان با انتشار اطلاعاتی در سامانه کدال تغییرات گسترده ای را در پیش بینی درآمد هر سهم در سال جاری اعلام کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در اطلاعات منتشر شده فولاد هرمزگان در سامانه کدال آمده است سود خالص پیش بینی شده سهم فولاد هرمزگان برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 از 4 هزار و 113 میلیارد و 274 میلیون ریال به 7 هزار و 139 میلیارد و 192 میلیون ریال ارتقا می یابد.

دلیل این تغییر در پیش بینی درآمد هر سهم فولاد هرمزگان و رشد 73.5 درصدی آن نسبت به پیش بینی قبلی، افزایش نرخ فروش محصول اصلی در بازار داخل و صادرات به دلیل افزایش تقاضا و افزایش قیمت های جهانی در نیمه اول سال بوده است که باعث افزایش درآمد عملیاتی شده است.

همچنین پیش بینی شده در نیمه دوم با توجه به ابلاغیه دستورالعمل ستاد تنظیم بازار محصولات فولادی وزارت صنعت، معدن و تجارت درخصوص تعیین قیمت های پایه و سقف رقابت فروش، مبلغ فروش داخلی افزایش یافته که از دلایل عمده این تعدیل می باشد.

این شرکت در گزارش خود آورده، افزایش نرخ ارز با توجه به مصوبه دولت مبنی بر فروش ارز شرکت های فولادی در بازار ثانویه اثر قابل توجهی بر سود علی الخصوص در نیمه دوم سال جاری دارد لذا از دلایل مثبت این تعدیل خواهد بود.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد