صنعت

بهره برداری از کارخانه بتن نیشابور

بهره برداری از کارخانه بتن نیشابور
خبرگزاری تخصصی معدن- فرماندار نیشابور گفت: کارخانه بتن نیشابور با ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- فرماندار نیشابور گفت: کارخانه بتن نیشابور با 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش معدن نیوز ؛ سیدجلال هاشمی اظهار داشت: کارخانه بتن آمود در زمینی به مساحت 20 هکتار با 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار نیشابور گفت: این طرح با اشتغالزایی 450 نفر در سه شیفت، تولید بتن سبک با فناوری منحصر به ‌فرد را در دستور کار دارد.
این مقام مسئول گفت: سال جهاد اقتصادی فرصت مناسبی برای توزیع اعتبار برای ظرفیت‌های اقتصادی نیشابور است.
معاون استاندار خراسان رضوی از مسئولان دعوت کرد او را در بازدید‌های میدانی از پروژه‌های تولیدی و عمرانی در شهرستان همراهی کنند تا مشکلات این پروژه‌ها کم و انجام آنها سرعت گیرد.
فرماندار نیشابور افزود: این بازدید‌ها به منظور عرض خسته نباشید به تولید‌گران شهرستان، بررسی مشکلات پیش روی آنها و ارائه راهکار است. هاشمی اظهار امیدواری کرد: این بازدید‌ها بتواند مشکلات واحد‌های تولیدی را با حضور میدانی مسئولان مربوط پیگیری کند. وی گفت: شهرستان نیشابور دارای ظرفیت‌ها و استعداد‌های بسیاری است که اگر شکوفا شود قابلیت‌های زیادی در تولید اشتغال دارد.
فرماندار نیشابور تصریح کرد: نیشابور به دلیل داشتن نقاط مرتفع و پست دارای آب و هوای متفاوت است و به دلیل بارندگی سالانه نسبتا زیاد شهرستان دارای کشاورزی گسترده و فضای سبز وسیع است. وی با بیان اینکه نیشابور از شهرستان‌های مهم استان است، تصریح کرد: نیشابور پس از شهرستان مشهد با جمعیتی نیم میلیون نفری به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان رضوی به شمار می‌رود. فرماندار نیشابور تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها و ادارات نیشابور در راستای اجرای منویات رهبری تلاش کرده و سخنان ایشان سرلوحه کاری آنان قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد