سنگ آهن و ذغال سنگ

واله تولید محصول پریمیوم بالا را در دستور کار قرار داد/ برنامه تولید ۴۰۰ میلیون تن سنگ آهن در واله برای سال آینده

واله تولید محصول پریمیوم بالا را در دستور کار قرار داد/ برنامه تولید ۴۰۰  میلیون تن سنگ آهن در واله برای سال آینده
پایگاه خبری معدن نیوز- واله برزیل در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۱۰۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تن سنگ آهن فاین تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۰.۳ درصدی داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از کانال تلگرامی کیوان جعفری طهرانی، حجم تولید بالا به دلیل افزایش حجم فروش گندله و سنگ آهن در طول مدت مذکور بود که 98 میلیون و 720 هزار تن گزارش شد و 4.7 درصد بیشتر از سه ماهه سوم سال 2017 بود. این تولید شامل گندله تولیدی واله عمان نیز می باشد.
از کل تولید واله 79 درصد متعلق به محصولاتی است که پرمیوم بالا دارند مانند سنگ آهن لامپ، که معدل پرمیوم در آنها در مقایسه با سنگ آهن فاین در سه ماهه سوم 8.6 دلار در تن بود درحالی که در سه ماهه دوم 7.1 دلار و در سه ماهه سوم 2017 فقط 5.6 دلار در تن بوده است.
سطح بالای تولید مربوط به معدن S11D واله بود که رکورد تولید 16 میلیون و 100 هزار تنی را در سه ماهه سوم سال 2018 ثبت کرد. درحالی که در سه ماهه سوم سال قبل تولید در آن 6 میلیون و 200 هزار تن بود. واله اعلام کرده برای سال 2018 تولید معدن S11D را به حد بالای 50 تا 55 میلیون تن خواهد رساند.
واله برای افزایش سهم خود در بازار، تولید سنگ آهن خود را از 390 میلیون تن در سال 2018 به بالغ بر 400 میلیون تن در سال 2019 خواهد رساند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد