طلا و نقره

نایب رئیس اتحادیه طلا:

مردم به هیچ عنوان طلای آب‌شده و دست‌دوم نخرند/ اتحادیه طلا بر روی مصنوعاتی که با نام طلای دست دوم فروخته می شود نظارتی ندارد

مردم به هیچ عنوان طلای آب‌شده و دست‌دوم نخرند/ اتحادیه طلا بر روی مصنوعاتی که با نام طلای دست دوم فروخته می شود نظارتی ندارد
پایگاه خبری معدن نیوز -نایب رئیس اتحادیه طلا گفت: طلای آبشده، جزو مواد مصرفی تولید است یعنی در کارگاه های طلاسازی کاربرد دارد اما در ماه های اخیر و به دنبال افزایش قیمت طلا در بازار، برخی به با این تصور که مالیات بر ارزش افزوده نمی پردازند، به سمت خرید طلای آبشده متمایل شده اند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مسعود یزدانی افزود: بررسی عیار و خلوص طلای آبشده، یک کار کاملا تخصصی است و هر کس نمی تواند معادلات آن را محاسبه کند یا عیار درست آن را تشخیص دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به تخصصی بودن طلای آبشده، اتحادیه طلا هیچگاه خرید طلای آبشده را به مردم توصیه نمی‌کند‌.

یزدانی خاطرنشان کرد: پس از گران شدن طلا، بحث طلای آبشده تقلبی در بازار زیاد شده است و حتی توانسته ایم در چند مورد، باندهایی که به صورت غیرقانونی در کارگاه های زیرزمینی و فاقد پروانه به تولید آن اقدام می کردند، شناسایی کنیم.

نایب رئیس اتحادیه طلا تصریح کرد: اتحادیه طلا روی مصنوعاتی که به نام طلای دست دوم فروخته می شود نظارتی ندارد و به مردم توصیه می کند که به سمت آن نروند زیرا ممکن است فلزات دیگر را آبکاری کرده و به اسم طلای دست دوم بفروشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد