اقتصاد و صنعت

جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی شنبه آینده برگزار می شود

جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی شنبه آینده برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی شنبه آینده برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اکبر رنجبرزاده، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی شنبه آینده برگزار می شود گفت: این جلسه روز شنبه پنجم آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر تشکیل می شود.

وی افزود: مدت بررسی صلاحیت به هر وزیر پیشنهادی یک ساعت و نیم است که مجموعا سه ساعت صبح و سه ساعت بعداز ظهر وقت مجلس را جلسه رای اعتماد به چهار وزیر پیشنهادی به خود اختصاص می‌دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: خانه ملت هفته آینده فقط روزهای شنبه و یکشنبه جلسه علنی دارد.

گفتنی است، حسن روحانی رئیس‌جمهوری در نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد اسلامی را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند را به عنوان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رضا رحمانی را به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کرد.

طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از زمان معرفی وزیران پیشنهادی، مجلس 10 روز برای بررسی برنامه های وزیران پیشنهادی فرصت دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد