سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر روابط عمومی گهر زمین در گفت و گو با معدن نیوز تاکید کرد؛

تلاش برای عرضه اولیه سهام گهر زمین تا ۱۳ آبان

تلاش برای عرضه اولیه سهام گهر زمین تا ۱۳ آبان
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گهر زمین درخصوص عرضه اولیه سهام گهر زمین در فرابورس تا ۱۳ آبان گفت: گهر زمین ازجمله شرکت هایی است که در صف عرضه اولیه قرار دار که این مهم تا چند روز اینده محقق می گردد.
  بزرگنمايي:

بابک رحیمیان در گفت و گو با معدن نیوز در این خصوص افزود: سهامداران گهر زمین شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، سرمایه گذاری امید، سرمایه گذاری غدیر و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات هستند که به ترتیب سرمایه گذاری امید 27.5 درصد، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر 30 درصد، سرمایه گذاری غدیر 22.5 درصد و سرمایه گذاری معادن و فلزات 20 درصدی در ترکیب سهامداری شرکت سنگ آهن گوهر زمین حضور دارند.
وی با بیان اینکه گهر زمین تا به این لحظه موفق به طی مراحل پذیرش در فرابورس شده تصریح کرد: ،
گفتنی است، شرکت گهر زمین با ذخیره قطعی 640 میلیون تن سنگ آهن، بزرگترین معدن سنگ آهن روباز کشور و خاورمیانه را دارا بوده و دارای دو خط تولید کنسانتره 2 میلیون تنی است و سایر خطوط تولید آن با هدف تولید ده میلیون تن کنسانتره و ده میلیون تن گندله در دست اجرا است. این مجموعه معدنی در سال گذشته موفق به تحقق 450 میلیارد تومان سود شده است. این شرکت سود سازی خوبی دارد و آینده بسیار روشنی پیش روی آن و سرمایه گذاران آن خواهد بود.
شایان ذکر است، اخبار حاکی از آن است که فرآیندهای اولیه برای پذیرش شرکت انجام شده و مواردی مد نظر فرابورس است که باید توسط این شرکت ارائه شود. تمام مدارک و مستندات مورد نظر فرابورس تهیه شده است و تنها گزارش حسابرسی شده شش ماهه سال مالی جاری شرکت مانده است که با پیگیری های انجام شده از حسابرس هم درخواست شده است تا در امر حسابرسی گزارش تسریع نماید. چنانچه این موارد نهایی شود روز ١٣ آبان ماه گهر زمین در فرابورس عرضه اولیه خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد