رویدادها و گزارش های ویژه

فرصتی طلایی برای توسعه بازار زنجیره فولاد در آسیا/ کنفرانس تخصصی بین المللی تجارت مواد خام و فولاد آسیا در سنگاپور برگزار می شود

فرصتی طلایی برای توسعه بازار زنجیره فولاد در آسیا/ کنفرانس تخصصی بین المللی تجارت مواد خام و فولاد آسیا در سنگاپور برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز- کنفرانس تخصصی بین المللی تجارت مواد خام و فولاد آسیا (Asia Steel & Raw Materials Trade Summit) از سوی موسسه معتبر کالانیش (KALLANISH) در تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۸ برابر با ۲ آذر ۹۷ در هتل Marriott Tang Plaza برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، موضوعات محوری این کنفرانس، سرمایه گذاری و تجارت در بازارهای فولادی، ایجاد ارزش از طریق تجارت، جریانات بازار سنگ آهن و ذغال سنگ، تحلیل بازار مواد خام می باشد و از این رو فرصتی بسیار طلایی جهت حضور نمایندگان واحد های فروش، بازریابی، صادرات و بین الملل شرکت های مرتبط جهت لابی و مذاکره در راستای توسعه بازار صادراتی خواهد بود.

این رویداد با حضور سخنرانان برجسته و معتبر از سراسر دنیا برگزار می گردد و دکتر کیوان جعفری طهرانی، تحلیلگر و کارشناس بازار فولاد و مواد معدنی به نمایندگی از ایران و منطقه منا از سخنرانان اصلی این کنفرانس می باشند.

پایگاه خبری معدن نیوز به عنوان حامی رسانه ای این رویداد نسبت به انتشار یک کاتالوگ انگلیسی زبان اقدام می نماید که بیانگر تصویر مناسبی از محصولات و خدمات قابل ارائه از شرکت های ایرانی در بازارهای مرتبط خواهد بود.

گفتنی است پایگاه خبری معدن نیوز نماینده انحصاری رویداد فوق در ایران است. لذا از متخصصین و علاقمندان حوزه تجارت صنایع معدنی دعوت می شود در این کنفرانس حضور به عمل آورند تا از آخرین دستاوردها، رخداد و تغییرات این حوزه آگاهی کسب کرده و به توسعه روابط جهانی خود بپردازند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 88947439 جهت تماس تلفنی، شماره 09910818736 جهت ارتباط روی تلگرام و واتس آپ و آدرس ایمیل madannewsiran@gmail.com تماس حاصل نمایند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد