طلا و نقره

آگهی تجدید مناقصه برای خرید آمونیاک و گلوله فلزی فورج توسط شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران

آگهی تجدید مناقصه برای خرید آمونیاک و گلوله فلزی فورج توسط شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران طی دو فراخوان برای خرید ۳۲۰۰ تن آمونیاک با خلوص ۲۱ درصد و ۶۶۰ تن گلوله فلزی فورج آگهی تجدید فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله ای داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران در نظر دارد به صورت جداگانه به منظور ایجاد فضای رقابتی بیشتر با عنایت به رعایت قانون برگزاری مناقصات نسبت به تجدید فراخوان خرید «3200 تن آمونیاک با خلوص 21 درصد» و «660 تن گلوله فلزی فورج» اقدام کند.

شرکت ها و پیمانکاران ذیصلاح و مایل به شرکت در این مناقصه می توانند برای دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت مذکور واقع در تهران، میدان ولی عصر، خیابان شقایق، پلاک 5 و 7 یا به آدرس استان آذربایجان غربی، تکاب، کیلومتر 38 جاده تخت سلیمان، روستای زرشوران، شرکت طلای زرشوران مراجعه کنند.

گواهی نامه صلاحیت متقاضی باید از شرایطی همچون دارا بودن ساز و کار مناسب برای اجرای مناقصه، توانایی مالی لازم و کافی و توانایی ارائه ضمانتنامه بانکی و حسن انجام تعهدات، دریافت مجوزهای لازم از مراجع مربوطه، شخصیت حقوقی، تولیدکننده اصلی و توانمندی در تامین به موقع موضوع درخواستی مناقصه برخوردار باشد.

متقاضیان می توانند برای آگاهی و دریافت اسناد مناقصه در هر یک از پروژه ها، پس از واریز 2 میلیون ریال به شماره حساب بانکی 5778857780 در وجه شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران نزد بانک ملت، شعبه تکاب، کد 11932 تا پایان وقت اداری (ساعت 16) روز شنبه مورخ 26 آبان 97 با ارائه اصل فیش بانکی و معرفی نامه کتبی معتبر به همراه اصل مهر شرکت در روزهای اداری به یکی از آدرس های مذکور مراجعه کنند.

متقاضیان مکلفند پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 11 آذر 97 به یکی از آدرس های فوق تحویل دهند.

زمان گشایش پاکت ها نیز ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 14 آذر 97 در محل شرکت طلای زرشوران است. مدت اجرای این پروژه ها یک سال شمسی است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد