فولاد و آهن

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس و صندوق بازنشستگی فولاد برای پیگیری مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ

اعلام آمادگی کمیسیون اقتصادی مجلس و صندوق بازنشستگی فولاد برای پیگیری مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ
پایگاه خبری معدن نیوز - در جریان سفر مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد به استان کرمان جلسه ای با حضور پورابراهیمی نماینده مردم شریف کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، خنجری فرماندار زرند، اژدری فرماندار راور، سالاری فرماندار کوهبنان و مرتاض مدیرعامل شرکت زغال سنگ کرمان برگزار گردید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و ارتباطات صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه ابتدا پور ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد و زحمات بی دریغ عسکری، مدیرعامل این صندوق جهت رفع مشکلات بازنشستگان و معادن زغال سنگ کرمان عنوان داشت: با مدیریت جدید شرکت معادن زغال سنگ کرمان شاهد شکوفایی و رونق روز افزون در این شرکت هستیم.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعلام داشت: با تمام توان پیگیر رفع سایر مشکلات بازنشستگان و کارگران معادن زغال سنگ بوده و آماده همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد هستیم.
امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عسکری ، اصلی ترین امر در بقای هر شرکت تولیدی را نیروی انسانی کار آمد دانسته و خواستار توجه ویژه مدیران ارشد به قشر کارگر شد.
فرمانداران حاضر در این جلسه نیز طی گزارشی به فعالیت های شهرستان تحت پوشش خویش در زمینه معادن پرداختند.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان و فرمانداران به جهت حضور در این جلسه عنوان داشت که هدف اصلی ایشان خدمت صادقانه به قشر کارگر و شکوفایی معادن و به حول و قوه الهی در صورت امکان اشتغال جدید خواهد بود.
عسکری همکاری نمایندگان و فرمانداران را اصلی ترین عامل موفقیت شرکت معادن زغال سنگ کرمان دانسته و از این همدلی و اتحاد بوجود آمده تقدیر و تشکر نمود .
جلسه بعد مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با طیف انبوهی از بازنشستگان فولاد استان کرمان برگزار شد که در این جلسه، عسکری با گرمی به درددل یکایک بازنشستگان اعم از درمان و …… گوش داده و قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات را داد .


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد