گفتگو، یادداشت و نشست خبری

در گفت و گوی معدن نیوز با مدیرعامل صنایع فولاد درخشان اراک مطرح شد؛

۱۴۰ تا ۱۴۵ مشتری ماهانه از مراکز خدماتی فولاد مبارکه خرید می کنند

۱۴۰ تا ۱۴۵ مشتری ماهانه از مراکز خدماتی فولاد مبارکه خرید می کنند
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صنایع فولاد درخشان اراک در گفت و گو با معدن نیوز گفت: شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک از شرکتهای تابعه شرکت فولاد متیل در سال ۱۳۷۵ به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در شهر اراک تاسیس و فعالیت خود را آغاز نمود.
  بزرگنمايي:

سید رحمان فقیر میرنظامی در ادامه گفت و گو با معدن نیوز افزود: مراکز خدماتی طبق نظر فولاد مبارکه باید برای مشتریان خرد یا کسانی که برنامه خرید بلند مدت نداشته و توان خرید کلاف های فولاد مبارکه را به طور مستقیم ندارند تامین نماید. در واقع این مراکز با تجمیع تمامی این سفارش ها، خرید را انجام و مطابق با نیاز این مشتریان برشکاری را انجام و در قالب ورق های مورد نیاز مشتری به آنها تحویل می دهند.

فقیر میرنظامی در ادامه گفت: در مراکز خدماتی فولاد مبارکه 140 تا 145 مشتری وجود دارد که در ماه از این مراکز به عنوان مصرف کننده نهایی خرید می کنند. این مشتریان را خودروسازان، قطعه سازان، سوله سازان، مخزن سازان یا تولیدکنندگان محصولات لوازم خانگی شامل می شود. 

مدیرعامل شرکت صنایع فولاد درخشان اراک در خاتمه تصریح کرد: این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران-خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران-جنوب امکان بسته بندی، جابه جایی و حمل محصول تا محل مصرف در خدمت مشتریان می باشد.

در این گزارش با توانمندی ها و خدمات شرکت صنایع فولاد درخشان اراک آشنا می شوید.

این گزارش کاری از دپارتمان دیداری - شنیداری پایگاه خبری معدن نیوز می باشد و علاقمندان جهت تولید گزارش های مشابه با شماره های دفتر معدن نیوز تماس حاصل نمایند.

 



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد