فولاد و آهن

صادرات فولاد در روسیه کاهش یافت

صادرات فولاد در روسیه کاهش یافت
خبرگزاری تخصصی معدن- حجم صادرات محصولات فولادی روسیه در فصل اول سال جاری به شدت کاهش یافته و صادرات فولاد کارخانه‌ها در روسیه در این مدت افتی ۳۰ درصدی را نسبت بمدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و به ۵ میلیون و ۵۲۰ هزار تن رسیده است.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- حجم صادرات محصولات فولادی روسیه در فصل اول سال جاری به شدت کاهش یافته و صادرات فولاد کارخانه‌ها در روسیه در این مدت افتی 30 درصدی را نسبت بمدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و به 5 میلیون و 520 هزار تن رسیده است.
به گزارش معدن نیوز ؛ 53 درصد (2 میلیون و 900 هزار تن) از کل صادرات مربوط به محصولات نیمه تمام و 30 درصد (یک میلیون و 600 هزار تن) مربوط به ورق بوده و حجم صادرات این محصولات به ترتیب 34 درصد و 27 درصد نسبت بمدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. کارخانه‌ها در روسیه بیشتر محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رسانده‌اند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که سطح تقاضا نیز در روسیه طی سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
در کل سطح تولید و مصرف در روسیه بالا رفته این کشور طی فصل اول سال 2011 حدود 14 میلیون و 650 هزار تن فولاد تولید کرده که رشدی 5/6 درصدی را نسبت بمدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، این در حالی است که سهم صادرات از کل تولید در مقایسه با 57 درصد در سال قبل کاهش یافته و به 38 درصد رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد